Firma Gastromall, która jest operatorem m.in. sieci Olimp ma bardzo pracowity pierwszy kwartał tego roku.
Restauracje Olimp to lider wśród operatorów gastronomicznych oferujących system samoobsługowy z jedzeniem w ujednoliconej cenie za 100 g. Obecnie liczy 86 punktów w całym kraju i stale się rozwija, wdrażając innowacje organizacyjne i produktowe.
Ponadto jako pierwsza sieć w Polsce, Olimp wprowadza do menu zamiennik mięsa – polski produkt o innowacyjnym, roślinnym składzie, bez dodatku soi.
Marzec to miesiąc nowych otwarć. Nowy punkt wystartował w budynku biurowym BIG przy ul. Bohdana Zielińskiego 4 w Krakowie. Jest to kolejna restauracja otwarta w nowym koncepcie wizualnym, opracowanym specjalnie na potrzeby marki Olimp. Wnętrze wypełnia naturalna zieleń i dużo światła. Komunikację marketingową zdigitalizowano dzięki zarządzanym zdalnie monitorom.
Ale to nie koniec otwarć. Do końca tego tygodnia zostaną otwarte dwie nowe placówki franczyzowe – w Silesia Outlet Gliwice oraz UBP Łódź, dzięki temu liczba jednostek franczyzowych wzrośnie do 55.
By przystąpić do systemu franczyzowego Olimp nie jest wymagane doświadczenie w gastronomii. Koszt uruchomienia restauracji to 300 tys. zł. Do tego należy doliczyć 40 tys. opłaty wstępnej.
Olimp to największa i najszybciej rozwijająca się sieć restauracji typu fast casual dining w Polsce. Proponuje różnorodne dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata. W ofercie zawsze znaleźć można potrawy z produktów sezonowych. Wszystkie dania przygotowywane są na miejscu przez doświadczonych kucharzy.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji