Gruby Benek, znana sieć pizzerii działająca w modelu franczyzy, planuje intensywny rozwój. Do końca 2023 roku sieć ma zamiar zwiększyć liczbę swoich lokali o 20%. Obecnie pod szyldem Gruby Benek funkcjonuje 40 pizzerii, z nowymi otwarciami planowanymi w najbliższym czasie.
Maciej Adamski, dyrektor zarządzający sieci, podkreśla, że kandydaci na franczyzobiorców nie muszą mieć doświadczenia w gastronomii. Sieć oferuje kompleksowe wsparcie i rozwiązania automatyzujące proces realizacji zamówień. To sprawia, że prowadzenie pizzerii jest uproszczone i efektywne.
Gruby Benek nie obawia się dużej konkurencji w segmencie pizzerii. Kluczem do sukcesu jest według Adamskiego jakość, która zawsze przyciąga klientów. Sieć skupia się na rekrutacji odpowiednich franczyzobiorców oraz doradztwie w wyborze lokalizacji, co ma istotne znaczenie dla powodzenia biznesu.
Koszt otwarcia lokalu Gruby Benek waha się od 150 do 200 tys. zł, w zależności od konceptu i stanu początkowego lokalu. Franczyzobiorcy mają do wyboru dwa modele działania: otwarcie stacjonarnego lokalu o powierzchni 50-100 mkw. lub inwestycję w modułową pizzerię, wymagającą działki o minimalnej powierzchni 200 mkw.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji