Franczyzobiorca przejmuje sieć Gorąco Polecam Nowakowski

Data dodania: 4 czerwca 2020
Kategoria:
Foto: Gorąco Polecam Nowakowski

Nowym właścicielem sieci została się grupa piekarniczo-cukiernicza ENATA BREAD. Jej przedstawiciele zapowiadają inwestycje na poziomie 15 mln złotych, wzrost liczby lokali z 30 do 50 i zatrudnienia z 150 do 300 osób w perspektywie 2-3 lat.

Prezesem ENATA BREAD został Bartłomiej Rychcik, do niedawna franczyzobiorca Gorąco Polecam. Doskonałe wyniki lokali franczyzowych Rychcika pozwoliły mu na przejęcie praw do marki.

Marka Gorąco Polecam zyskała nie tylko nowego właściciela, ale również nowy design lokali. Na warszawskim Mokotowie (przy ulicy Marynarskiej) powstała piekarnia Gorąco Polecam w odświeżonej odsłonie – z nowym menu, z otwartą kuchnią, z komfortowymi miejscami dla klientów, z awangardową architekturą.

ENATA BREAD tworzą dwie istniejące marki – Bakery (rzemieślniczy koncept stworzony przez Rychcika) i Gorąco Polecam oraz jedna powstająca marka – Bread & Juice. W sumie to ponad 30 lokali w Warszawie, Trójmieście i Krakowie. Firma ma ambitne plany – w ciągu 2-3 lat zainwestuje 15 mln PLN w nowe lokale w i poza Warszawą (np. we Wrocławiu i Gdańsku). W 2023 toku grupa chce dysponować ponad 50 lokalami w różnych częściach Polski a zatrudnienie ma wzrosnąć o 100% (do 300 pracowników).

Rychcik znany jest przede wszystkim z elitarnego, ekologicznego, rzemieślniczego konceptu Bakery, który – bazując na wypiekach z naturalnego zakwasu – podbił podniebienia mieszkańców warszawskiego Wilanowa. Kolejny lokal pod marką Bakery powstanie w prestiżowych Browarach Warszawskich. Będzie to nowoczesna lunchownia, w której podstawowym produktem będzie tradycyjne pieczywo – bez polepszaczy i sztucznych dodatków.

– W planach ENATA BREAD jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży – tłumaczy Rychcik.

– Naszą misją jest także dostarczanie wysokiej jakości: konsumentom – zdrowego, naturalnego i świeżego pieczywa, partnerom biznesowym – efektywnych i lubianych konceptów biznesowych, inwestorom – celów inwestycyjnych z ponadprzeciętną stopą zwrotu – podsumowuje Rychcik.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design