Początek grudnia oznacza otwarcie nowej pizzerii Da Grasso w Nowym Sączu - pierwszej zaaranżowanej zgodnie z nowym zasadami. Proces zmiany wszystkich lokali powinien skończyć się mniej więcej w połowie 2014 roku.
Da Grasso, administrator największej polskiej sieci franczyzowej, rozpoczął rebranding latem tego roku. Najbardziej dostrzegalną zmianą jest logo - było prostokątne, jest okrągłe. Hasło firmy brzmi obecnie „Dobrzy przyjaciele, Dobra zabawa, Pyszna pizza”.
Kluczowe 30%
Nowosądecki lokal w Galerii Trzy Korony (Lwowska 80) będzie pierwszym z nowo zaprojektowanym wnętrzem. Ma być ono bardziej familijne, przyjazne. Co ciekawe - również o ok. 30% tańsze od dotychczas stosowanych rozwiązań. Według przedstawicieli sieci może za to o 30% zwiększyć obroty pizzerii. Mniej więcej do połowy roku 2014 wszystkie lokale zarządzane przez Da Grasso otrzymają nowe wnętrze.
Da Grasso istnieje od 2006 roku i administruje największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 210 pizzerii w 150 miastach, a jej lokal e znajdują się w całej Polsce. Franczyzobiorcy otrzymują szerokie wsparcie. Opłata wstępna wynosi 12 000 zł, miesięczna od 1100 do 1900 zł, marketingowa - 300 zł miesięcznie. Przystosowanie lokalu to koszt od 150 – 350 tys. w zależności od powierzchni i stanu technicznego lokalu.
KB
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji