Znany koncept zmienił nazwę

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 lutego 2017
Kategoria:
Foto: Minimelts
W zeszłym roku sieć miała około 70 lokalizacji (połowa własnych, połowa franczyzowych).

Franczyzowa sieć punktów serwujących zdrowe desery mrożone zmieniła nazwę i strategię działania.

Znana sieć stoisk oferująca zdrowe desery w postaci mrożonych kuleczek przeszła metamorfozę zmieniając nazwę na Minimelts. Na tym nie koniec. – Sezon 2017 to czas wielkich zmian dla lodowych kuleczek. Przygotowaliśmy zupełnie nową odsłonę naszego produktu w zakresie designu, marketingu i dystrybucji. W tym roku chcemy przedstawić nowe wariacje smakowe oraz zupełnie nowe formy lodowe, niedostępne jak dotąd w Europie. Wierzę, że zmiany które zaplanowaliśmy spotkają się z pozytywną reakcją wśród klientów i partnerów – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Dominika Wojna, prezes spółki.

Dodaje, że z sezonu na sezon sieć powiększa liczbę stoisk sprzedażowych. W zeszłym roku miała około 70 lokalizacji (połowa własnych, połowa franczyzowych).

Obecnie przygotowujemy się do nowego sezonu i szukamy nowych punktów. Przede wszystkich chcemy przedstawić nasz nowy wizerunek, pokazać nowe rozwiązania technologiczne i produktowe. Od zeszłego roku rozpoczęliśmy sprzedaż naszych lodowych kuleczek w bezobsługowych maszynach vendingowych i liczymy na szeroki rozwój tego kanału sprzedaży. Szukamy nowych miejsc i partnerów zainteresowanych podjęciem z nami współpracy i rozszerzamy standardowe formy sprzedaży – podkreśla Dominika Wojna.

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram