Franczyzowa sieć punktów serwujących zdrowe desery mrożone zmieniła nazwę i strategię działania.
Znana sieć stoisk oferująca zdrowe desery w postaci mrożonych kuleczek przeszła metamorfozę zmieniając nazwę na Minimelts. Na tym nie koniec. – Sezon 2017 to czas wielkich zmian dla lodowych kuleczek. Przygotowaliśmy zupełnie nową odsłonę naszego produktu w zakresie designu, marketingu i dystrybucji. W tym roku chcemy przedstawić nowe wariacje smakowe oraz zupełnie nowe formy lodowe, niedostępne jak dotąd w Europie. Wierzę, że zmiany które zaplanowaliśmy spotkają się z pozytywną reakcją wśród klientów i partnerów – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Dominika Wojna, prezes spółki.
Dodaje, że z sezonu na sezon sieć powiększa liczbę stoisk sprzedażowych. W zeszłym roku miała około 70 lokalizacji (połowa własnych, połowa franczyzowych).
– Obecnie przygotowujemy się do nowego sezonu i szukamy nowych punktów. Przede wszystkich chcemy przedstawić nasz nowy wizerunek, pokazać nowe rozwiązania technologiczne i produktowe. Od zeszłego roku rozpoczęliśmy sprzedaż naszych lodowych kuleczek w bezobsługowych maszynach vendingowych i liczymy na szeroki rozwój tego kanału sprzedaży. Szukamy nowych miejsc i partnerów zainteresowanych podjęciem z nami współpracy i rozszerzamy standardowe formy sprzedaży – podkreśla Dominika Wojna.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji