Franczyza tajną bronią giganta fastfood

Data dodania: 7 lutego 2017
Kategoria:
Foto: McDonald's

Franczyzowa sieć światowej marki zrealizowała plany rozwoju w Polsce otwierając w ub.r. 20 nowych lokali.

W roku 2016 otworzyliśmy 20 nowych lokali, co na koniec roku dało łączną liczbę 384 restauracji sieci w Polsce. Wciąż pojawiamy się w nowych miejscach. Zeszłoroczne przykłady to Żary, Chrzanów, Strzegom czy Rawa Mazowiecka. W roku 2017 roku zamierzamy utrzymać podobną dynamikę otwarć – mówi w rozmowie z portalem Franczyzawpolsce.pl Krzysztof Stępień, franchising supervisor McDonald's Polska.

Zaznacza, że franczyza jest kluczowym elementem modelu biznesowego McDonald’s. Niezależni przedsiębiorcy działający pod szyldem i w ramach systemu tego inwestują własne środki finansowe, w zamian za co korzystają z marki, sprawdzonego systemu i ponad 60-letniego doświadczenia. Franchising umożliwia połączenie siły wielkiej organizacji z elastycznością przedsiębiorstw średniej wielkości.

W chwili obecnej 64 licencjobiorców prowadzi 279 restauracji, co daje 73% udziału franczyzy w zarządzaniu lokalami sieci. Odsetek ten wciąż będzie rósł. Wraz z licencjobiorcami będziemy otwierać nowe lokale, ale też przekazywać we franczyzę już istniejące – kontynuuje Krzysztof Stępień.

Na pytanie jakie wydarzenia będą mieć wpływ na branże gastronomiczną w tym roku odpowiada:

Dyskutowany obecnie projekt wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę może istotnie wpłynąć na tę część branży gastronomicznej, która jest związana z centrami handlowymi.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design