Zdrowa Krowa z ambitnym planem rozwoju na przyszły rok

Data dodania: 23 września 2022
Kategoria:

Sieć restauracji wierzy, że branża gastronomiczna najgorsze ma za sobą. W tym roku Zdrowa Krowa uruchomiła już trzy lokale, a dwa kolejne są na ukończeniu i wkrótce będą gościć pierwszych klientów. W 2023 roku sieć planuje przyspieszyć ekspansję.

Jak zapowiada Robert Kuc, założyciel sieci Zdrowa Krowa, w planach na kolejny rok jest powiększenie jej o 16 nowych lokalizacji. Oznacza to, że sieć urosłaby o ponad 100%. Obecnie liczy bowiem 12 placówek: 4 własne i 8 franczyzowych.

Od naszych potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy przedsiębiorczości, umiejętności zarządzania zespołem, dyspozycyjności, zaangażowania i kreatywności – wylicza Robert Kuc. – Niezbędny jest też kapitał, koszt otwarcia restauracji Zdrowa Krowa zaczyna się od ok. 300 tys. zł – dodaje.

Potrzebna jest też odpowiednia lokalizacja – klucz do sukcesu w branży gastronomicznej. Właściciel sieci nie zdradza, jakie konkretne czynniki są brane pod uwagę. Franczyzobiorcy mogą jednak liczyć na mocne wsparcie w tej kwestii. Centrala bierze bowiem na siebie szukanie i audytowanie lokalizacji, następnie je wynajmuje i podnajmuje swoim franczyzobiorcom.

Zdrowa Krowa to sieć działająca w segmencie slow fast food. Stawia na żywność, która jest nie tylko świeża i zdrowa, ale też pozyskiwana etycznie i pochodzi od lokalnych dostawców. Poza burgerami i stekami, które stanowią podstawę menu Zdrowej Krowy, restauracje oferują również dania wegańskie, bazujące na roślinnych zamiennikach mięsa.

Zdrowa Krowa oferuje franczyzę w trzech konceptach: Smile and Wine restauracja & cocktail bar, Zdrowa Krowa Restauracja z wołowiną i burgerami oraz restauracja Zdrowa Krowa street slow food w galeriach handlowych (w obrębie food courtów + food truck).

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design