Największa sieć specjalistycznych punktów z telefonami i akcesoriami GSM zapowiada dalszy rozwój we franczyzie. Myśli też o budowie sieci stoisk na rynkach zagranicznych.
W ramach sieci Teletorium działa ponad 230 lokalizacji w całej Polsce. Wszystkie punkty prowadzone są przez franczyzobiorców. Taką dynamikę rozwoju marka zawdzięcza m.in. temu, że na otwarcie stoiska potrzebne jest około 3-4 tygodni od momentu podpisania umowy franczyzy.
Cały proces wdrożenia nowego punktu sprzedażowego ograniczają praktycznie tylko dwie okoliczności - dostępność lokalizacji odpowiadającej obu stronom oraz czas produkcji mebli.
– Od franczyzobiorcy wymagane jest głównie posiadanie kapitału na rozpoczęcie biznesu w wysokości około 35-40 tys. zł, przy czym większość tej kwoty to inwestycja w towar. Teletorium produkuje meble dzierżawione przez partnera i przedstawia propozycję lokalizacji – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający siecią stoisk Teletorium.
Firma ma też sklep internetowy. Myśli również o wprowadzeniu marki na inne rynki, aby zbudować franczyzową sieć stoisk z telefonami tak samo jak w Polsce.
– W kraju coraz częściej otwieramy punkty w coraz mniejszych obiektach handlowych (np. w sieci supermarketów Kaufland) i mniejszych miejscowościach, takich jak Kwidzyn, Mielec, Rawicz, Świdnik – kontynuuje Piotr Andrzejewski.
Teletorium jest ogólnopolską siecią punktów sprzedażowo - serwisowych. Marka istnieje na rynku od 2001 roku. Oferowane przez sieć akcesoria są sprzedawane w cenie korzystniejszej niż w salonach operatorskich, a sprzedawcy osiągają narzuty przekraczające 100% w większości grup asortymentowych. Dostawcą akcesoriów jest największy w Polsce dystrybutor akcesoriów GSM – TelForceOne, spółka matka firmy Teletorium.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji