Wzrośnie liczba sklepów działających w ramach franczyzowej sieci Carrefour.
Francuski detalista nie planuje już kolejnych inwestycji związanych z otwarciem wielkopowierzchniowych sklepów. Szanse na dalszy rozwój w Polsce widzi w mniejszych formatach handlowych.
Jak powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska obecność firmy w segmencie hipermarketów jest już na wystarczającym poziomie. Potwierdził też plany uruchomienia w tym roku kolejnych 100 sklepów osiedlowych.
Przypomnijmy, że na początku tego roku Carrefour posiadał w Polsce prawie 900 palcówek handlowych w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych (ponad 650) oraz sklep internetowy.
Francuska firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. W planach spółki na ten rok jest też budowa centrum dystrybucyjnego w Rawie Mazowieckiej. Ponadto, firma planuje dalej inwestować w rozwój e-commerce i nowych technologii.
Informacja na temat oferty franczyzy Carrefour znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji