Carrefour odchodzi od dużych formatów

Data dodania: 28 marca 2018
Kategoria:
Foto: Carrefour

Wzrośnie liczba sklepów działających w ramach franczyzowej sieci Carrefour. 

Francuski detalista nie planuje już kolejnych inwestycji związanych z otwarciem wielkopowierzchniowych sklepów. Szanse na dalszy rozwój w Polsce widzi w mniejszych formatach handlowych.

Jak powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska obecność firmy w segmencie hipermarketów jest już na wystarczającym poziomie. Potwierdził też plany uruchomienia w tym roku kolejnych 100 sklepów osiedlowych.

Przypomnijmy, że na początku tego roku Carrefour posiadał w Polsce prawie 900 palcówek handlowych w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych (ponad 650) oraz sklep internetowy.

Francuska firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. W planach spółki na ten rok jest też budowa centrum dystrybucyjnego w Rawie Mazowieckiej. Ponadto, firma planuje dalej inwestować w rozwój e-commerce i nowych technologii.

Informacja na temat oferty franczyzy Carrefour znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram