Carrefour odchodzi od dużych formatów

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 marca 2018
Kategoria:
Foto: Carrefour
Carrefour stawia na mniejsze formaty

Wzrośnie liczba sklepów działających w ramach franczyzowej sieci Carrefour. 

Francuski detalista nie planuje już kolejnych inwestycji związanych z otwarciem wielkopowierzchniowych sklepów. Szanse na dalszy rozwój w Polsce widzi w mniejszych formatach handlowych.

Jak powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska obecność firmy w segmencie hipermarketów jest już na wystarczającym poziomie. Potwierdził też plany uruchomienia w tym roku kolejnych 100 sklepów osiedlowych.

Przypomnijmy, że na początku tego roku Carrefour posiadał w Polsce prawie 900 palcówek handlowych w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych (ponad 650) oraz sklep internetowy.

Francuska firma jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw. W planach spółki na ten rok jest też budowa centrum dystrybucyjnego w Rawie Mazowieckiej. Ponadto, firma planuje dalej inwestować w rozwój e-commerce i nowych technologii.

Informacja na temat oferty franczyzy Carrefour znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram