Franczyza CARREFOUR EXPRESS

Informacje podstawowe

Rodzaj sieci
franczyzowa
Zasięg sieci
ogólnokrajowy
Jednostki własne
hipermarkety, supermarkety i stacje benzynowe - 300
Jednostki franczyzowe
650

Finanse

Minimalna kwota
(inwestycja uzależniona od lokalizacji)
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
opłata uzależniona od obrotu sklepu
Opłata marketingowa
brak

Kontakt

Strona internetowa
Osoba kontaktowa
Dział Franczyzy
Numer telefonu
519 014 567, 502 456 201
Ulica
Targowa 72
Miasto
03-734 Warszawa

Opis systemu

Charakterystyka systemu

Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe – w Polsce jest ich ponad 650.

Sklepy działające w ramach sieci franczyzowej Carrefour funkcjonują w 3 formatach handlowych:

Carrefour Express convenience – koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast; a także dla właścicieli stacji paliw (nowy model współpracy wprowadzony w 2018 r.).

Carrefour Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;

Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.

Współpracując z nami, zyskujesz:

  • wsparcie silnej marki
  • sprawdzony i skuteczny koncept handlowy sklepu
  • stałe wsparcie przez cały okres współpracy
  • dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marek własnych
  • ogólnopolski marketing
  • dobrze zorganizowaną logistykę
  • pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej

Kontakt z nami:
Carrefour Polska Sp. z o. o.
ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
tel. 519 014 567, 502 456 201
franchising@carrefour.com

Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom

  • posiadanie (własność lub najem) sklepu o powierzchni 100-500 m² dla formatu Carrefour Express minimarket;
  • posiadanie (własność lub najem) sklepu o powierzchni do 200 m² usytuowanego w centrum miasta dla formatu Carrefour Express convenience;
  • posiadanie (własność lub najem) sklepu o powierzchni od 50 m² dla formatu Globi;
  • motywacja do prowadzenia własnego biznesu zgodnie ze standardami grupy Carrefour Polska.
  • Carrefour dysponuje również lokalami!

Formularz kontaktowy

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design