Zabawa z franczyzą

Data dodania: 22 listopada 2016
Kategoria:
Foto: Sklep Godan Strefa Uśmiechu
W 2017 firma planuje 10 otwarć nowych sklepów franczyzowych.

Sieć sklepów Godan Strefa Uśmiechu planuje szeroko zakrojoną ekspansję na rynku polskim. Dzięki dodatkowemu wsparciu, które zapewnia swoim franczyzobiorcom chce zdominować handel detaliczny akcesoriami rozrywkowymi. 

Obecnie w Godan trwają prace nad ujednoliceniem konceptu sklepów. Wprowadziliśmy również  dodatkowe wsparcie na start dla franczyzobiorców. W roku 2016 skupialiśmy się na dopracowaniu szczegółów współpracy, wdrażaniu standardów oraz określeniu jednolitych zasad. Był i jest to rok tzw. „porządków” oraz przygotowania mocnego gruntu pod rok 2017, w którym to roku planujemy dużą ekspansję na rynek polski – mówi nam  Agnieszka Falińska, specjalista ds. rozwoju sieci sklepów Godan Strefa Uśmiechu.

W ostatnim czasie do sieci dołączyły trzy sklepy w Mińsku Mazowieckim, w Rudzie Śląskiej w Galerii Plaza oraz w  Bydgoszczy w Galerii Pomorskiej. Sklepy znajdują się w miejscach widocznych, które pozwalają na ekspozycję witryny. Bliskość szkół, placu zabaw, cukierni oraz sal zabaw jest ich dodatkowym atutem.

Nasi franczyzobiorcy to osoby dynamiczne, kreujące swoje otoczenie biznesowe i lubiące wyzwania. Dodatkowo, każdy na swój sposób połączony jest z branżą rozrywkową, jedni są organizatorami imprez okolicznościowych, inni w nich uczestniczą a jeszcze inni mają dzieci i poprzez nie produkty Godan są im bliskie – kontynuuje Agnieszka Falińska.

W 2017 firma planuje 10 otwarć nowych sklepów franczyzowych. Franczyzodawca ma już ujednolicony system franczyzowy, jasne i czytelne zasady współpracy i ambitne plany na przyszłość.

Agnieszka Falińska zauważa, że w tej branży największym wyzwaniem jest znalezienie franczyzobiorcy, który pasjonuje się branżą rozrywkową i ma smykałkę do interesów. Najlepsi kandydaci to osoby z pasją, kreatywne, lubiące wyzwania.

Godan to nowatorski koncept w Polsce. W Europie Zachodniej sklepy z akcesoriami rozrywkowymi są bardzo popularne i można je często spotkać na ulicach miast, czy tez w galeriach handlowych.

U nas z kolei nie ma sprzedaży detalicznej sieciowej tego typu. Kwitnie sprzedaż internetowa, która na tę chwilę nie ma konkurencji detalicznej. Tworzenie kompozycji balonowych napełnionych helem zdecydowanie łatwiej sprzedaje się w bezpośredniej sprzedaży, a nie przez internet.
Jeszcze większym atutem tej branży jest rosnący trend w sposobie organizacji różnego rodzaju imprez okolicznościowych, począwszy od urodzin, poprzez wieczory panieńskie i kawalerskie, a skończywszy na coraz większej ilości bogatych i wymyślnych przyjęć z okazji np. halloween, walentynek, karnawału. A wyniki sprzedażowe,  z roku na rok są wyższe, co pozwala nam i naszym franczyzobiorcom, widzieć duży potencjał w tym sektorze handlu – podsumowuje Agnieszka Falińska, specjalista ds. rozwoju sieci sklepów Godan Strefa Uśmiechu.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design