Sieć sklepów Godan Strefa Uśmiechu planuje szeroko zakrojoną ekspansję na rynku polskim. Dzięki dodatkowemu wsparciu, które zapewnia swoim franczyzobiorcom chce zdominować handel detaliczny akcesoriami rozrywkowymi.
– Obecnie w Godan trwają prace nad ujednoliceniem konceptu sklepów. Wprowadziliśmy również dodatkowe wsparcie na start dla franczyzobiorców. W roku 2016 skupialiśmy się na dopracowaniu szczegółów współpracy, wdrażaniu standardów oraz określeniu jednolitych zasad. Był i jest to rok tzw. „porządków” oraz przygotowania mocnego gruntu pod rok 2017, w którym to roku planujemy dużą ekspansję na rynek polski – mówi nam Agnieszka Falińska, specjalista ds. rozwoju sieci sklepów Godan Strefa Uśmiechu.
W ostatnim czasie do sieci dołączyły trzy sklepy w Mińsku Mazowieckim, w Rudzie Śląskiej w Galerii Plaza oraz w Bydgoszczy w Galerii Pomorskiej. Sklepy znajdują się w miejscach widocznych, które pozwalają na ekspozycję witryny. Bliskość szkół, placu zabaw, cukierni oraz sal zabaw jest ich dodatkowym atutem.
– Nasi franczyzobiorcy to osoby dynamiczne, kreujące swoje otoczenie biznesowe i lubiące wyzwania. Dodatkowo, każdy na swój sposób połączony jest z branżą rozrywkową, jedni są organizatorami imprez okolicznościowych, inni w nich uczestniczą a jeszcze inni mają dzieci i poprzez nie produkty Godan są im bliskie – kontynuuje Agnieszka Falińska.
W 2017 firma planuje 10 otwarć nowych sklepów franczyzowych. Franczyzodawca ma już ujednolicony system franczyzowy, jasne i czytelne zasady współpracy i ambitne plany na przyszłość.
Agnieszka Falińska zauważa, że w tej branży największym wyzwaniem jest znalezienie franczyzobiorcy, który pasjonuje się branżą rozrywkową i ma smykałkę do interesów. Najlepsi kandydaci to osoby z pasją, kreatywne, lubiące wyzwania.
Godan to nowatorski koncept w Polsce. W Europie Zachodniej sklepy z akcesoriami rozrywkowymi są bardzo popularne i można je często spotkać na ulicach miast, czy tez w galeriach handlowych.
– U nas z kolei nie ma sprzedaży detalicznej sieciowej tego typu. Kwitnie sprzedaż internetowa, która na tę chwilę nie ma konkurencji detalicznej. Tworzenie kompozycji balonowych napełnionych helem zdecydowanie łatwiej sprzedaje się w bezpośredniej sprzedaży, a nie przez internet.
Jeszcze większym atutem tej branży jest rosnący trend w sposobie organizacji różnego rodzaju imprez okolicznościowych, począwszy od urodzin, poprzez wieczory panieńskie i kawalerskie, a skończywszy na coraz większej ilości bogatych i wymyślnych przyjęć z okazji np. halloween, walentynek, karnawału. A wyniki sprzedażowe, z roku na rok są wyższe, co pozwala nam i naszym franczyzobiorcom, widzieć duży potencjał w tym sektorze handlu – podsumowuje Agnieszka Falińska, specjalista ds. rozwoju sieci sklepów Godan Strefa Uśmiechu.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji