W kolejnym wydaniu magazynu jak zawsze dużo do poczytania. Dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wartościowe teksty, porady i wywiady.
W wakacyjnym numerze magazynu Franczyza&Biznes przedstawiamy zestawienie dwudziestu franczyz, w które warto, naszym zdaniem, zainwestować. Bazując na wieloletnich obserwacjach rynku franczyzowego, doświadczeniu i własnych przeczuciach biznesowych pokusiliśmy się o wybranie do naszego zestawienia franczyz, które niekoniecznie muszą przynosić oszałamiające zyski, ale powinny zapewnić stabilny i przewidywalny biznes tym, którzy się na nie zdecydują. A oto przecież, przede wszystkim, we franczyzie chodzi.
Sporo miejsca poświęcamy rynkowi kebabów, bo, jak się okazuje każdego dnia Polacy zjadają 5 mln kebabów serwowanych przez 25 tysięcy barów, restauracji i różnego rodzaju budek. W związku z tym próbujemy odpowiedzieć na pytanie czy własny kebab to dobry pomysł na biznes, a w dziale „Im się udało” franczyzobiorca Berlin Döner Kebap opowiada w jaki sposób doszedł do zarządzania pięcioma restauracjami. Tematyki kebabów pośrednio dotyczy także temat numeru, w którym swoje zarzuty wobec Sweet Gallery (operatora, między innymi, sieci Bafra Kebab) przedstawiają byli już franczyzobiorcy.
Karolina Bałdyga i Patryk Markuszewski, wspólnicy A-EYE Gallery, opowiadają w jaki sposób ich franczyza umożliwia zarabianie na wspomnieniach łącząc emocje, technologię i wysokie marże.
A wszystko zaczęło się od wyjazdu na Walentynki do Barcelony.
W dziale „Własny Biznes” podpowiadamy jaką wybrać nazwę firmy i jak zarabiać na blogu, a o tym jak wygląda współpraca z Nexterio opowiada Grzegorz Siłaczuk, dyrektor pionu rozwoju sieci.
Doradcy z Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych przedstawiają 10 powodów, dla których warto tworzyć system franczyzowy. Przedstawiamy także relacje multifranczyzobiorców, którzy zdecydowali się otworzyć kolejne placówki pod tym samym szyldem.
Tłumaczymy też jakich ulg mogą spodziewać się początkujący przedsiębiorcy oraz że rozwód to nie tylko emocjonalny sprawdzian, ale również wyzwanie finansowe.
W dziale „O tym się mówi” piszemy o tym, że Polacy wciąż podchodzą do zakładania własnych firm z dużą ostrożnością, o rosnącym w szybkim tempie rynku danych dla sztucznej inteligencji, dlaczego Polacy bankrutują, a także o tym, że skrócony tydzień pracy to model, który zdobywa coraz większą popularność oraz że Polska jest jednym z największych rynków aut używanych na świecie.
Tradycyjne w magazynie znajdziecie bazę sprawdzonych pomysłów na własny biznes i test dla tych, którzy planują start w biznesie franczyzowym.
Nowy numer magazynu Franczyza&Biznes dostępny w naszym e-sklepie.
Zapraszamy do lektury!
Redaktor Naczelny
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji