Wakacyjne wydanie Franczyza&Biznes już dostępne

Data dodania: 17 lipca 2024
Kategoria:

W kolejnym wydaniu jak zawsze dużo do poczytania. Dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wartościowe teksty, porady i wywiady.

Franczyza w handlu 2024. Sklep pod znaną marką. Około 250 konceptów czeka na franczyzobiorców na rynku handlu detalicznego. Ich różnorodność sprawia, że każdy może znaleźć tu coś dla siebie, bez względu na to, jakim kapitałem dysponuje, czym się interesuje albo w jakiej lokalizacji działa. We franczyzie można bowiem otworzyć zarówno supermarket, market budowlany, stację paliw, jak i stoisko z kosmetykami, sklep odzieżowy, rowerowy albo medyczny. Trzeba jednak pamiętać, że każda branża rządzi się swoimi prawami i należy czujnie śledzić trendy, by odnieść sukces.

Szykuje się protest branży, z którą związanych jest kilka milionów Polaków. Jeżeli wszystkie umowy, a zwłaszcza te o dzieło, zostaną oZUS-owane to freelancing w Polsce może mocno ucierpieć.

Sztuczna inteligencja w centrum zainteresowania biznesu.

Jak wybrać biznes dla siebie? Coraz więcej osób w Polsce decyduje się na założenie własnej firmy i działanie na swój rachunek. Niestety – wiele firm i działalności gospodarczych znika w czeluściach rynku. Dane są bezlitosne – 90 proc. nowopowstałych firm nie przetrwa dwóch lat. Jak więc wybrać działalność, która przyniesie nam stabilność?

15 lat sieci partnerskiej Alior Banku. W lipcu 2009 roku Alior Bank otworzył swoją pierwszą placówkę partnerską. Od tego czasu sieć franczyzowa jest ważnym kanałem dystrybucji dla banku. Sprawdzamy, jak jeden z najbardziej doświadczonych graczy w franczyzie bankowej utrzymuje swoją pozycję konkurencyjną. Rozmawiamy o tym z Jackiem Torowskim, dyrektorem Departamentu Sieci Zewnętrznych, Julianną Surmą i Rafałem Tatarą dyrektorami Regionów Północnego i Południowego Placówek Partnerskich Alior Banku.

Japońska tradycja w polskim (wy)daniu. KOKU Sushi to przede wszystkim ludzie, ich energia, pomysły, kreatywność w codziennym działaniu i uśmiech. Naszym lokalom daleko do sztywności, mimo że kuchnia japońska kojarzy się z przestrzeganiem zasad i wielowiekową tradycją, to my prezentujemy ją w nowoczesnej formule – mówi Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci.

W najnowszym numerze nie zabrakło też rozmowy z przedsiębiorcami, którzy opowiadają, dlaczego zdecydowali się na działalność w ramach sieci franczyzowej i co z tego wyszło. Swoim doświadczeniem dzieli się franczyzobiorcy konceptów – Mail Boxes Etc. oraz Intermarché.

I tradycyjnie, baza sprawdzonych pomysłów na własny biznes na licencji!

Nowy numer magazynu Franczyza&Biznes dostępny w naszym e-sklepie.

Miłej lektury!

Redaktor Naczelny

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design