Subway otworzy 1000 punktów w Europie

Data dodania: 14 maja 2018
Kategoria:
Foto: Subway

Amerykańska sieć punktów oferujących kanapki otworzy w ciągu najbliższych dwóch lat ok. 1000 nowych punktów w Europie. Większość powstanie w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Ruch może zaskakiwać, bo jednocześnie podano informację, że sieć zamknie 500 punktów w USA. Po raz pierwszy w historii firmy na amerykańskim rynku ubędzie takich miejsc. To jednak niewielki spadek ogólnej liczby punktów sieci, których na świecie łącznie jest już 44 tysięcy. Wszystkie działają na zasadzie franczyzy. W samych USA istnieje więcej punktów Subwaya niż Taco Bell, KFC, Pizzy Hut czy McDonald's. Przeciętny metraż jest jednak znacznie mniejszy w przypadku tych lokali fast-foodowych z kanapkami. Na typowy lokal Subway'a składa się krótka lada przy której robione są kanapki, miejsce na napoje i kilka stolików. Dla franczyzobiorcy otwarcie takiego lokalu jest więc dużo tańsze niż inwestycja w większe restauracje popularnych marek.

Zamknięcia mają mieć związek z planowaną rewitalizacją punktów, które nałożyły na franczyzobiorców obowiązek poniesienia dodatkowych kosztów. Część wycofała się przez to z umów. Nowe europejskie punkty mają powstać już z uwzględnieniem zmian wizerunkowych. W lokalach pojawią się samoobsługowe kioski do własnoręcznego komponowania kanapek, sieć WIFI, porty USB do ładowania urządzeń elektronicznych i wygodniejsze siedzenia. Wcześniej w punktach Subway panował oszczędny wystrój i większą część klientów stanowili ci, którym zależało na tym, by szybko dostać kanapkę i wyjść. Aby zwiększyć sprzedaż, firma planuje też nowy program lojalnościowy.

Informacja na temat oferty współpracy z Subway znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych. 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design