Sieć Samo Zdrowie w ciągu kwartału zrealizowała plan na cały rok

Data dodania: 25 kwietnia 2022
Kategoria:

Zainteresowanie otwarciem franczyzowego sklepu medycznego jest w tym roku wyjątkowo duże. W ciągu zaledwie pierwszych trzech miesięcy 2022 roku sieć Samo Zdrowie powiększyła się o tyle placówek, ile zamierzała otworzyć w rok.

Tak dużego zainteresowania franczyzą, jak w ostatnim czasie, w naszej sieci jeszcze nie notowaliśmy. Nasza sieć obejmuje coraz więcej obszarów na terenie całej Polski. Nie ma nas tylko w czterech województwach, tj. lubuskim, kujawsko-pomorskim, świętokrzyskim i podlaskim. Sieć Samo Zdrowie stała się rozpoznawalna wśród klientów oraz osób zainteresowanych otwarciem sklepu. Bardzo dużo dostawców również chce wejść we współpracę z naszą siecią – mówi Edyta Braszkowska, właścicielka sieci sklepów medycznych Samo Zdrowie, którą tworzy obecnie 25 placówek. Od początku 2022 roku otwarte zostały 4 nowe sklepy: w Pile, Koluszkach, Krakowie i Kłecku.

Bieżący rok jest dla sieci wyjątkowo pracowity, gdyż do tej pory otwierała średnio 4 placówki rocznie, a w 2022 roku uruchomiła tyle w ciągu pierwszego kwartału. – Na koniec roku 2022 planowaliśmy mieć 25 sklepów w sieci Samo Zdrowie, ale plan został już wykonany, więc podnosimy sobie poprzeczkę do 30 sklepów – mówi Edyta Braszkowska, podkreślając, że sieć koncentruje się nie tylko na nowych otwarciach, ale również na jakości obsługi w sklepach, która ma bezpośredni wpływ na sukces tych placówek.

Naszym głównym celem na rok 2022 jest zwiększenie liczby szkoleń franczyzobiorców, ponieważ stawiamy na wykwalifikowany personel – podkreśla. Sieć planuje też weryfikować dostawców i nawiązywać nowe współprace.

W związku z tym, że nasze społeczeństwo się starzeje perspektywy dla branży sklepów medycznych wciąż pozostają bardzo dobre. Stąd zapewne też coraz większe zainteresowanie poprowadzeniem takiego biznesu.

Wszyscy chcemy funkcjonować bez pomocy osób trzecich jak najdłużej, a w razie potrzeby uzyskać informację dotyczącą refundacji bądź wsparcia finansowego z innych instytucji w jednym miejscu. Właśnie na to stawiamy w naszej sieci i przede wszystkim za to cenią nas klienci – mówi Edyta Braszkowska. - Nasza branża okazała się odporna na pandemię, dużo osób chce przekształcić swoją działalność z innych, mniej stabilnych branż – dodaje.

Otwarcie sklepu medycznego w ramach sieci Samo Zdrowie wymaga inwestycji rzędu 60 tys. zł wraz z opłatą wstępną.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 60 000 zł
  • Opłata wstępna: 15 000 zł
  • Opłata bieżąca: 1000 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design