Sieć LodyBonano podsumowała tegoroczny sezon w branży lodowej. Przedstawiciele marki zaprezentowali również plany na kolejny rok.
Choć tegoroczne lato nie rozpieszczało, lodziarnie należące do topowej sieci LodyBonano nie miały powodów do zmartwień. W miniony weekend odbyło się podsumowanie zakończonego właśnie, tegorocznego sezonu lodowego. Spotkanie, zorganizowane przy okazji szkolenia dla franczyzobiorców, odbyło się na Zamku w Rynie. Część merytoryczną wydarzenia rozpoczęła prezentacja planów firmy na przyszły rok.
– Mamy wiele nowości, dzięki którym kolejny sezon z pewnością pozwoli umocnić się na pozycji lidera branży lodowej. Zmiany, które zaproponowaliśmy naszym partnerom, obejmą m. in. komunikację z klientami, działania marketingowe, identyfikację wizualną oraz ogólne warunki współpracy – mówi Aneta Nazaruk kierownik działu franczyzy LodyBonano.
Podsumowano też efekty jednego z kluczowych projektów sezonu 2017 – grupy zakupowej. Przy tej okazji uhonorowano także najaktywniejszych jej uczestników. Partnerzy sieci LodyBonano nagrodzeni zostali w sześciu kategoriach: najlepszy wynik sprzedaży, franczyzobiorca roku, najbardziej kreatywnie prowadzone działania marketingowe, rozwój w sieci, Facebook’owy marketer roku oraz lodziarnia na 5.
- Wyróżnienia przede wszystkim przypadły w udziale osobom najmocniej zaangażowanym w prowadzenie swoich lodziarni. Ważne były przy tym ciekawe pomysły, systematyczność działań, otwartość na potrzeby klientów oraz ambitne plany na przyszłość – dodaje działania marketingowe, identyfikację wizualną oraz ogólne warunki współpracy – mówi Aneta.
W ostatniej części spotkania zaprezentowane zostały nowości asortymentowe na 2018 rok. I jak podczas degustacji zgodnie twierdzili wszyscy uczestnicy wydarzenia, nowinki te mają szansę stać się prawdziwym hitem kolejnego sezonu, po które znów ustawiać się będą długie kolejki chętnych.