Sieć LodyBonano podsumowała tegoroczny sezon w branży lodowej. Przedstawiciele marki zaprezentowali również plany na kolejny rok.
Choć tegoroczne lato nie rozpieszczało, lodziarnie należące do topowej sieci LodyBonano nie miały powodów do zmartwień. W miniony weekend odbyło się podsumowanie zakończonego właśnie, tegorocznego sezonu lodowego. Spotkanie, zorganizowane przy okazji szkolenia dla franczyzobiorców, odbyło się na Zamku w Rynie. Część merytoryczną wydarzenia rozpoczęła prezentacja planów firmy na przyszły rok.
– Mamy wiele nowości, dzięki którym kolejny sezon z pewnością pozwoli umocnić się na pozycji lidera branży lodowej. Zmiany, które zaproponowaliśmy naszym partnerom, obejmą m. in. komunikację z klientami, działania marketingowe, identyfikację wizualną oraz ogólne warunki współpracy – mówi Aneta Nazaruk kierownik działu franczyzy LodyBonano.
Podsumowano też efekty jednego z kluczowych projektów sezonu 2017 – grupy zakupowej. Przy tej okazji uhonorowano także najaktywniejszych jej uczestników. Partnerzy sieci LodyBonano nagrodzeni zostali w sześciu kategoriach: najlepszy wynik sprzedaży, franczyzobiorca roku, najbardziej kreatywnie prowadzone działania marketingowe, rozwój w sieci, Facebook’owy marketer roku oraz lodziarnia na 5.
- Wyróżnienia przede wszystkim przypadły w udziale osobom najmocniej zaangażowanym w prowadzenie swoich lodziarni. Ważne były przy tym ciekawe pomysły, systematyczność działań, otwartość na potrzeby klientów oraz ambitne plany na przyszłość – dodaje działania marketingowe, identyfikację wizualną oraz ogólne warunki współpracy – mówi Aneta.
W ostatniej części spotkania zaprezentowane zostały nowości asortymentowe na 2018 rok. I jak podczas degustacji zgodnie twierdzili wszyscy uczestnicy wydarzenia, nowinki te mają szansę stać się prawdziwym hitem kolejnego sezonu, po które znów ustawiać się będą długie kolejki chętnych.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji