Metrohouse, sieć franczyzowa biur nieruchomości, odnotowuje ciągły wzrost sprzedaży od lata poprzedniego roku. W 2021 roku przyłączyło się do sieci 10 nowych partnerów, którzy otworzyli bądź wkrótce otworzą swoje biura w różnych miastach Polski, w tym w Zgierzu, Szczytnie, Warszawie, Zielonej Górze, Mińsku Mazowieckim i Lęborku.
Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse Franchise, wskazuje na bezpieczeństwo i stabilność sektora nieruchomości jako czynniki przyciągające przedsiębiorców z branż dotkniętych kryzysem COVID-19, takich jak gastronomia czy turystyka. Oni wybierają franczyzę Metrohouse jako sposobność szybkiego przebranżowienia się.
Metrohouse notuje trend rozszerzania działalności przez obecnych partnerów, z dziewięcioma z nich podpisując umowy na otwarcie drugiego lub trzeciego biura. Z 86 obecnie funkcjonujących biur (9 własnych w największych miastach), Metrohouse planuje zwiększenie liczby oddziałów do 100 w połowie roku. Osiem nowych partnerów przygotowuje się do oficjalnego otwarcia, a kolejne dziewięć oddziałów ma ruszyć na początku wakacji.
Kluczowym elementem prowadzenia biura nieruchomości w sieci Metrohouse jest osobiste zaangażowanie właściciela lub dedykowanego managera. Doświadczenie w branży nieruchomości nie jest konieczne, ponieważ sieć oferuje kompleksowy system szkoleń i wdrożeń, umożliwiając szybki zwrot z inwestycji i prowadzenie dochodowego biznesu.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji