Shivago Thai Bali Spa szuka franczyzobiorców

Data dodania: 2 stycznia 2023
Kategoria:

Kompleksowe wsparcie marketingowe oraz krótki okres zwrotu z inwestycji – to korzyści, na jakie może liczyć partner sieci salonów masażu orientalnego Shivago Thai Bali Spa. Sieć ma ambitne plany rozwoju na najbliższe lata, gdyż – jak zapewnia – jej klienci nie powinni odczuć kryzysu.

Obecnie pod marką Shivago Thai Bali Spa działają trzy salony: dwa własne (Stalowa Wola, Busko-Zdrój) i jeden franczyzowy (Mielec). Pierwsza placówka powstała na przełomie 2021 i 2022 roku, choć właściciele salonu pierwsze kroki w tym biznesie stawiali jeszcze w 2018 roku (wówczas biznes działał pod inną nazwą).

Pomysł na tego rodzaju działalność zrodził się z zainteresowana dziedziną beauty i fitness. Po jednej z wizyt w salonie masażu tajskiego moja wspólniczka, Monika Rybak wiedziała, że jest to strzał w dziesiątkę. Od tego momentu, krok po kroku analizowała sytuację na rynku i układała w myślach precyzyjny plan. Już po krótkim czasie wiedziała, czego oczekuje i jak ma wyglądać nasza sieć salonów. Nasza firma to jeden z tych przypadków, gdzie założyciel jest jednocześnie idealnym klientem, więc tworzymy wszystko w taki sposób, jakiego oczekują nasi klienci. To pozwala nam idealnie trafiać w oczekiwania, a tym samym dynamicznie się rozwijać i zdobywać zaufanie coraz to większej grupy klientów – wyjaśnia Filip Pradella, współwłaściciel sieci.

Mimo tego, że Shivago Thai Bali Spa to nowy system franczyzowy, to ma już pierwszego franczyzobiorcę. Trwają też rozmowy z kolejnymi kandydatami oraz prace nad uruchomieniem kolejnych własnych salonów (najbliższe otwarcie planowane jest na luty 2023 w Kielcach).

W perspektywie najbliższych dwóch lat chcielibyśmy otworzyć co najmniej 5-10 salonów franczyzowych oraz na pewno jeszcze kilka własnych. Mimo kryzysu gospodarczego nie zwalniamy tempa i obsługujemy coraz więcej klientów z miesiąca na miesiąc – mówi Filip Pradella.

Salony Shivago Thai Bali Spa będą powstawać w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców oraz najczęściej odwiedzanych miejscowościach turystycznych. Odpowiedni lokal powinien być zlokalizowany na parterze w atrakcyjnej lokalizacji, dobrze widocznej dla przechodniów i kierowców przejeżdżających w pobliżu aut. Lokal powinien mieć minimum 90 mkw., znajdować się w atrakcyjnym wizualnie, estetycznym budynku. W pobliżu powinien znajdować się parking.

Koszt inwestycji w salon Shivago Thai Bali Spa to ok. 150-200 tys. zł ze względu na to, że sieć stawia na wysoki standard. Właściciele sieci szacują, że franczyzobiorca na zwrot tej kwoty może liczyć nawet w 12-18 miesięcy, w zależności od wielkości miasta. Wymaga to jednak od niego wyszukania odpowiedniej lokalizacji, a także zaangażowania się w lokalną promocję nowego salonu.

W ramach bieżącego wsparcia (i bieżącej opłaty franczyzowej) franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pełny marketing online dla ich lokalizacji wraz z kosztami budżetów reklamowych i obsługi, a także oprogramowanie i przede wszystkim know-how, które pozwoli szybko zwiększać grupę stałych i nowych klientów.

Oferta franczyzy została przygotowana przez firmę doradczą arss.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design