Rozwój kompetencji i nowych technologii w MBE

Data dodania: 19 sierpnia 2021
Kategoria:

Międzynarodowa sieć MBE specjalizująca się w usługach logistyczno-wysyłkowych coraz prężniej działa również w naszym kraju – uruchamia kolejne placówki, wdraża nowe narzędzia, szkoli franczyzobiorców i wspiera ich w osiąganiu coraz wyższych zysków.

Pierwsza połowa 2021 roku była dla MBE okresem wyzwań, nowych projektów, w tym wdrożenia nowych narzędzi do obsługi klientów oraz kolejnych udogodnień dla franczyzobiorców.

– Postawiliśmy na rozwój kompetencji naszych franczyzobiorców i przygotowaliśmy dla nich ekskluzywny program Sales Excellence, który został stworzony przy udziale specjalistów międzynarodowej firmy konsultingowej Mercuri International – mówi Sylwia Wiski, Network Development & Sales Manager sieci MBE w Polsce. – Celem projektu jest zwiększenie świadomości oraz dostarczenie franczyzobiorcom wiedzy merytorycznej oraz narzędzi i wsparcia w zakresie analizy portfela klientów i tworzenia strategii rozwoju firmy po to, aby mogli oni efektywniej zarządzać swoją firmą, planować swoje działania i ostatecznie zwiększać obroty i tym samym zyski – wyjaśnia Wiski.

2021 to też rok nowych technologii, sieć wdrożyła bowiem takie narzędzia jak MBE Online oraz MBE e-LINK,n dzięki którym franczyzobiorcy mogą zaproponować nowoczesne rozwiązania nie tylko klientom biznesowym, ale też indywidualnym. MBE Online to portal internetowy, który służy do zarządzania przesyłkami w prosty, szybki i niezależny sposób. Z kolei MBE e-LINK to darmowa wtyczka do kompleksowego zarządzania logistyką i wysyłkami z e-sklepu.

MBE nie zwalnia również tempa rozwoju sieci. Od początku roku powstało już 5 placówek, a 3 kolejne są w procesie uruchamiania. Nadchodzące miesiące również będą dla sieci bardzo pracowite. MBE będzie pojawiać się na targach franczyzowych oraz uczestniczyć w różnego rodzaju webinarach i warsztatach dotyczących franczyzy. Przedstawiciele działu rozwoju sieci będą do dyspozycji kandydatów w wybranych terminach w największych miastach w Polsce.

– Od naszych kandydatów oczekujemy otwartości, zaangażowania, umiejętności interpersonalnych i dużej motywacji do działania, a także przedsiębiorczości. Franczyzobiorcy sami zarządzają swoją placówką, budżetem, decydują o poziomie marży – podkreśla Sylwia Wiski.

Franczyzobiorcy, otwierając placówkę MBE, muszą przeprowadzić adaptację lokalu według zaleceń MBE Poland, by utrzymać jednolity charakter aranżacji wnętrza. Kwota inwestycji szacowana jest na ok. 30 tys. zł.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: uzależniona od lokalu i wyposażenia
  • Opłata wstępna: tak
  • Opłata bieżąca: wyrażana w procentach od obrotu
  • Opłata marketingowa: wyrażana w procentach od obrotu

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design