Międzynarodowa sieć MBE specjalizująca się w usługach logistyczno-wysyłkowych coraz prężniej działa również w naszym kraju – uruchamia kolejne placówki, wdraża nowe narzędzia, szkoli franczyzobiorców i wspiera ich w osiąganiu coraz wyższych zysków.
Pierwsza połowa 2021 roku była dla MBE okresem wyzwań, nowych projektów, w tym wdrożenia nowych narzędzi do obsługi klientów oraz kolejnych udogodnień dla franczyzobiorców.
– Postawiliśmy na rozwój kompetencji naszych franczyzobiorców i przygotowaliśmy dla nich ekskluzywny program Sales Excellence, który został stworzony przy udziale specjalistów międzynarodowej firmy konsultingowej Mercuri International – mówi Sylwia Wiski, Network Development & Sales Manager sieci MBE w Polsce. – Celem projektu jest zwiększenie świadomości oraz dostarczenie franczyzobiorcom wiedzy merytorycznej oraz narzędzi i wsparcia w zakresie analizy portfela klientów i tworzenia strategii rozwoju firmy po to, aby mogli oni efektywniej zarządzać swoją firmą, planować swoje działania i ostatecznie zwiększać obroty i tym samym zyski – wyjaśnia Wiski.
2021 to też rok nowych technologii, sieć wdrożyła bowiem takie narzędzia jak MBE Online oraz MBE e-LINK,n dzięki którym franczyzobiorcy mogą zaproponować nowoczesne rozwiązania nie tylko klientom biznesowym, ale też indywidualnym. MBE Online to portal internetowy, który służy do zarządzania przesyłkami w prosty, szybki i niezależny sposób. Z kolei MBE e-LINK to darmowa wtyczka do kompleksowego zarządzania logistyką i wysyłkami z e-sklepu.
MBE nie zwalnia również tempa rozwoju sieci. Od początku roku powstało już 5 placówek, a 3 kolejne są w procesie uruchamiania. Nadchodzące miesiące również będą dla sieci bardzo pracowite. MBE będzie pojawiać się na targach franczyzowych oraz uczestniczyć w różnego rodzaju webinarach i warsztatach dotyczących franczyzy. Przedstawiciele działu rozwoju sieci będą do dyspozycji kandydatów w wybranych terminach w największych miastach w Polsce.
– Od naszych kandydatów oczekujemy otwartości, zaangażowania, umiejętności interpersonalnych i dużej motywacji do działania, a także przedsiębiorczości. Franczyzobiorcy sami zarządzają swoją placówką, budżetem, decydują o poziomie marży – podkreśla Sylwia Wiski.
Franczyzobiorcy, otwierając placówkę MBE, muszą przeprowadzić adaptację lokalu według zaleceń MBE Poland, by utrzymać jednolity charakter aranżacji wnętrza. Kwota inwestycji szacowana jest na ok. 30 tys. zł.