Sieć supermarketów Intermarché, zarządzana przez Grupę Muszkieterów, wprowadziła program lojalnościowy „Moje Intermarché”, oferując klientom wiele atrakcyjnych korzyści. Rozpoczęcie programu miało miejsce 5 maja br.
Do istniejącej cyfrowej wersji karty klienta, dostępnej w aplikacji mobilnej od 2017 roku, dołączono teraz również nośnik fizyczny. Klienci mogą go odebrać stacjonarnie we wszystkich punktach sprzedaży sieci.
Nie ważne, czy klienci korzystają z cyfrowej czy fizycznej karty, otrzymują takie same korzyści z uczestnictwa w programie. W 2022 roku będą to między innymi cotygodniowe rabaty na wybrane produkty, specjalne katalogi z ofertą dla zarejestrowanych klientów oraz unikalne akcje konsumenckie z dodatkowymi benefitami.
„Grupa Muszkieterów w ostatnich latach wprowadziła szereg zmian technologicznych, które pozwalają na dynamiczny rozwój” – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce. Działania te mają na celu udoskonalanie programów lojalnościowych i dostosowywanie ich do oczekiwań klientów.
Do końca bieżącego roku planowana jest wymiana systemów kasowych we wszystkich sklepach Grupy, a w 2023 roku Intermarché zamierza przedstawić nową odsłonę programu lojalnościowego. Zbierane dane o uczestnictwie w programie pozwolą na lepsze zrozumienie preferencji klientów, co umożliwi oferowanie jeszcze bardziej spersonalizowanych korzyści.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji