Pandemia impulsem do zmian w sieci 36 MINUT

Autor: JCB
Data dodania: 10 stycznia 2022
Kategoria:

Sieć 36 MINUT tworzą kluby, w których można zadbać nie tylko o formę i sylwetkę, ale również o zdrowie. To unikatowe połączenie sprawia, że sieć rośnie w siłę pomimo trudności, z jakimi w ostatnich miesiącach mierzyły się firmy świadczące usługi dla klientów indywidualnych.

– Pandemia była dla nas katalizatorem transformacji. Dziś funkcjonujemy jako podmioty lecznicze, zatrudniając wykwalifikowanych fizjoterapeutów. Klubowicze zyskują specjalistyczną opiekę i spersonalizowany plan treningowy, kompleksowe wsparcie w zakresie kształtowania zdrowych nawyków oraz stały monitoring swoich postępów – mówi Krzysztof Kopka, CEO 36minut.pl, podkreślając, że kluby należące do sieci spełniają najbardziej rygorystyczne wytyczne GIS.

W efekcie tych zmian zainteresowanie konceptem 36 MINUT rośnie, a klubów przybywa. Obecnie do sieci należy 30 klubów franczyzowych i 15 własnych. W grudniu 2021 roku został uruchomiony klub w Żywcu, a do otwarcia przygotowuje się już 7 kolejnych.

Najwięcej placówek działa w Wielkopolsce, ale sieć nieustannie poszukuje nowych lokalizacji, aktualnie skupiając się na Dolnym Śląsku i Pomorzu. Należy jednak podkreślić, że plany rozwoju sieci nie ograniczają się do wybranych województw, lecz obejmują całą Polskę.
– Do współtworzenia sieci zapraszamy tych, którzy dzielą z nami podobne wartości. System 36 MINUT to idealna propozycja dla osób, które rozumieją ważną rolę aktywności fizycznej w profilaktyce wielu chorób, również cywilizacyjnych, ale reprezentują holistyczne podejście do kwestii zdrowego stylu życia – mówi Krzysztof Kopka.

Warto podkreślić, że oferta klubów 36 MINUT kierowana jest do wszystkich, niezależnie od wieku czy kondycji. Badania dowodzą bowiem, że w społeczeństwie rośnie świadomość ważnej roli aktywności na każdym etapie życia, również w przypadku wielu chorób, jak np. cukrzyca.
Koszty związane z otwarciem własnego klubu 36 MINUT są zależne od wielu czynników, z których najważniejszy to stan lokalu. Zwykle inwestycja w nową placówkę to koszt 150-250 tys. zł netto, z czego 51 tys. zł to koszt wyposażenia klubu, a 49 tys. zł – jednorazowa opłata przyłączeniowa. Dołączając do sieci 36 MINUT, partner zyskuje szereg benefitów, m.in. opiekę specjalistów na etapie wyboru i adaptacji lokalu, transport i serwis maszyn, dostęp do szkoleń oraz rozbudowany pakiet gadżetów promocyjnych na start.

– Zwrot z inwestycji następuje w ciągu 3-5 lat. Przy sprawnym zarządzaniu i dbałości o stosowanie standardów sieci kluby zaczynają zarabiać już między 2. a 4. miesiącem działalności – mówi Krzysztof Kopka.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 150 000 zł netto
  • Opłata wstępna: 59 000 zł
  • Opłata bieżąca: 5 000 zł
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram