Sieć 36 MINUT tworzą kluby, w których można zadbać nie tylko o formę i sylwetkę, ale również o zdrowie. To unikatowe połączenie sprawia, że sieć rośnie w siłę pomimo trudności, z jakimi w ostatnich miesiącach mierzyły się firmy świadczące usługi dla klientów indywidualnych.
– Pandemia była dla nas katalizatorem transformacji. Dziś funkcjonujemy jako podmioty lecznicze, zatrudniając wykwalifikowanych fizjoterapeutów. Klubowicze zyskują specjalistyczną opiekę i spersonalizowany plan treningowy, kompleksowe wsparcie w zakresie kształtowania zdrowych nawyków oraz stały monitoring swoich postępów – mówi Krzysztof Kopka, CEO 36minut.pl, podkreślając, że kluby należące do sieci spełniają najbardziej rygorystyczne wytyczne GIS.
W efekcie tych zmian zainteresowanie konceptem 36 MINUT rośnie, a klubów przybywa. Obecnie do sieci należy 30 klubów franczyzowych i 15 własnych. W grudniu 2021 roku został uruchomiony klub w Żywcu, a do otwarcia przygotowuje się już 7 kolejnych.
Najwięcej placówek działa w Wielkopolsce, ale sieć nieustannie poszukuje nowych lokalizacji, aktualnie skupiając się na Dolnym Śląsku i Pomorzu. Należy jednak podkreślić, że plany rozwoju sieci nie ograniczają się do wybranych województw, lecz obejmują całą Polskę.
– Do współtworzenia sieci zapraszamy tych, którzy dzielą z nami podobne wartości. System 36 MINUT to idealna propozycja dla osób, które rozumieją ważną rolę aktywności fizycznej w profilaktyce wielu chorób, również cywilizacyjnych, ale reprezentują holistyczne podejście do kwestii zdrowego stylu życia – mówi Krzysztof Kopka.
Warto podkreślić, że oferta klubów 36 MINUT kierowana jest do wszystkich, niezależnie od wieku czy kondycji. Badania dowodzą bowiem, że w społeczeństwie rośnie świadomość ważnej roli aktywności na każdym etapie życia, również w przypadku wielu chorób, jak np. cukrzyca.
Koszty związane z otwarciem własnego klubu 36 MINUT są zależne od wielu czynników, z których najważniejszy to stan lokalu. Zwykle inwestycja w nową placówkę to koszt 150-250 tys. zł netto, z czego 51 tys. zł to koszt wyposażenia klubu, a 49 tys. zł – jednorazowa opłata przyłączeniowa. Dołączając do sieci 36 MINUT, partner zyskuje szereg benefitów, m.in. opiekę specjalistów na etapie wyboru i adaptacji lokalu, transport i serwis maszyn, dostęp do szkoleń oraz rozbudowany pakiet gadżetów promocyjnych na start.
– Zwrot z inwestycji następuje w ciągu 3-5 lat. Przy sprawnym zarządzaniu i dbałości o stosowanie standardów sieci kluby zaczynają zarabiać już między 2. a 4. miesiącem działalności – mówi Krzysztof Kopka.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji