Nowości we franczyzie Aspect Nieruchomości

Data dodania: 20 marca 2020
Kategoria:
Foto: Aspect Nieruchomości

Foto: Aspect Nieruchomości

ASPECT Nieruchomości od 15 lat jest liderem rynku nieruchomości w zakresie szybkości działania i standardów jakościowych. Nowi Franczyzobiorcy otrzymują efektywny, przejrzysty i szybki plan wejścia w biznes. Od 2020 roku został on poszerzony o nowe, ważne elementy.

Proces wdrażania w biznes z Aspect Nieruchomości jest podzielony na trzy etapy: przygotowanie, wdrożenie i rozwój biznesu. – Aby z sukcesem rozpocząć pracę z klientem od pierwszego dnia, trzeba się do tego gruntownie przygotować. Na bazie doświadczeń nowo powstałych biur w 2019 roku, Aspect Nieruchomości wyodrębnił dwa procesy, które z perspektywy nowych partnerów wchodzących do sieci są kluczowe: proces przygotowania „mapy” aktywności obejmujący etap wdrożenia i praktyczny oraz skoncentrowany na realizacji celów proces szkoleniowy – mówi Bartłomiej Kołodziejek, dyrektor ds. rozwoju sieci Aspect Nieruchomości.

Jak tłumaczy franczyzodawca, „mapa” aktywności jasno określa cele i jest rozpisanym procesem na miesiące, tygodnie i dni z opisem konkretnych działań, które są do zrealizowania zarówno po stronie franczyzobiorcy jak i franczyzodawcy. – Zamknięcie pierwszej transakcji jest dla nowego biura kluczowe. Przede wszystkim ma wymiar psychologiczny – zamknięcie transakcji oznacza, że wszystkie procesy zostały wdrożone i działają prawidłowo. Dodatkowo ma wymiar finansowy – poczyniona inwestycja od czwartego miesiąca zaczyna się zwracać. Dotyczy to 90 proc. nowych biur Aspect Nieruchomości. Franczyzodawca otrzymuje pełne wsparcie w przygotowaniu działań zmierzających do prowadzenia własnego, dochodowego biura. Dokument przygotowywany jest wspólnie przez obie strony i bierze pod uwagę wszystkie uwarunkowania wraz z potencjałem lokalnego rynku oraz zapleczem finansowym franczyzobiorcy – dodaje Bartłomiej Kołodziejek.

Drugi, ważny dla nowych franczyzobiorców obszar to szkolenia. Proces szkoleniowy w Aspect Nieruchomości podzielony jest na kilka poziomów. Zaczyna się szkoleniem podstawowych, przechodzi przez szkolenie zaawansowane, warsztaty sprzedażowe, a kończy się treningami tzw.„on the job”. W styczniu 2020 roku Aspect Nieruchomości uruchomił centrum szkoleniowe w Łodzi.

– To miejsce, które łączy funkcję standardowego biura, w którym agenci na co dzień wykonują pracę oraz sali szkoleniowej, w której zdobywana jest wiedza i szlifowane umiejętności. Programy szkoleniowe są skonstruowane tak, aby maksymalnie połączyć świat teorii z praktyką. Jeśli część szkolenia poświęcona jest analizie potrzeb klienta lub prezentacji nieruchomości, uczestnik szkolenia ma szansę zobaczyć wszystko na żywo. Po dawce teoretycznej, po prostu jedzie wspólnie z doświadczonym agentem na spotkanie z klientem i widzi to o czym przed chwilą słyszał na sali szkoleniowej – tłumaczy Bartłomiej Kołodziejek.

– Centrum szkoleniowe jest otwarte dla naszych partnerów – jeśli np. oddziały z Warszawy, Radomia, Płocka i Poznania chcą się spotkać, aby wymienić najlepsze praktyki lub wypracować nowe rozwiązania dla klientów – część szkoleniowa oddziału jest do ich dyspozycji. Oddział pełni jeszcze jedną, ważną funkcję – każdy kto jest w procesie dołączania do sieci, zanim podpisze umowę, może przyjechać i zobaczyć, jak działa biuro, jak wygląda dzień pracy agenta, jakie praktyki menedżerskie podejmuje osoba zarządzająca biurem, w jaki sposób deleguje zadania, jak agenci pracują z klientem, który sprzedaje nieruchomość, a jak z takim, który kupuje – dodaje Bartłomiej Kołodziejek.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design