Marco Aldany stawia na franczyzę

Data dodania: 19 września 2011
Kategoria:

Pod szyldem Marco Aldany działa na świecie ponad 400 salonów. W Polsce na razie trzy, ale do końca 2015 roku ma ich być przynajmniej sto.

Uruchomione do tej pory salony działają w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej, w Centrum Handlowym Złote Tarasy oraz przy pl. Unii Lubelskiej i są jednostkami własnymi należącymi do firmy Mafripel, zarządzającej siecią w Polsce. Plan zakłada jednak, że – podobnie jak w innych krajach – Marco Aldany będzie rozwijany także poprzez sprzedaż licencji indywidualnym inwestorom.

Pierwszy salon działający na zasadzie franczyzy w Polsce zostanie uruchomiony już niedługo w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie – zapowiada Łukasz Wójcik, prezes firmy Mafripel.

Firma przewiduje, że dzięki inwestycjom własnym oraz franczyzobiorcom ekspansja sieci w naszym kraju będzie błyskawiczna. Pierwsze dwa salony zostały otwarte dopiero w maju bieżącego roku, kolejny w lipcu, zaś na koniec 2015 roku liczba placówek ma dobić przynajmniej do setki. Będą one uruchamiane w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

Zapraszamy do naszej sieci zarówno działające salony, jak i nowych inwestorów, którzy chcieliby otworzyć własny salon fryzjerski. Oferujemy franczyzobiorcom szerokie wsparcie, dzięki któremu doświadczenie w branży nie jest potrzebne. Możemy przygotować dla nich salon wykonany pod klucz. Aczkolwiek franczyzobiorcy mają też możliwość pokierowania pracami samodzielnie przy wsparciu naszego działu projektów i kontroli jakości. Zapewniamy im także pomoc prawną, np. w zakresie zdobycia pozwoleń, konsultowania umów, prawa pracy etc. – wylicza Łukasz Wójcik.

Franczyzobiorcy Marco Aldany mogą także liczyć na intensywną promocję marki w mediach, dzięki czemu w krótkim czasie ma ona stać się bardzo znana na naszym rynku. Istotnym wsparciem będą na pewno także szkolenia wstepne i okresowe dla pracowników oraz opracowane protokoły dla wszystkich zabiegów, które gwarantują odpowiednią jakość usług.

Jedną z nich ma być kuracja kreatynowa – innowacyjny zabieg oferowany przez Marco Aldany w przystępnej cenie, który ma przyciągać klientów do salonów. Zabieg trwającym minimum 3 godziny pozwala odbudować i zregenerować włosy, a widoczne efekty mogą się utrzymywać od 3 do 5 miesięcy.

- Wyróżniają nas także bardzo długie godziny pracy. Wszystkie salony, z wyjątkiem tych działających w centrach handlowych i dostosowujących się do ich godzin funkcjonowania, otwarte są od 7.30 do 22.00. Przyjmujemy klientów bez zapisów, a ceny usług są bardzo przystępne. Jest to możliwe m.in. dzięki temu, że salony, w tym także franczyzowe, mogą kupować kosmetyki po bardzo atrakcyjnych cenach dzięki naszej wieloletniej współpracy z marką Wella – dodaje Wójcik.

Marka Marco Aldany powstała w latach 90. XX wieku w Hiszpanii, została stworzona przez trzech braci z rodziny Fernandez związanych z fryzjerstwem od lat 50. Sieć jest obecna także m.in. w USA, Peru, Portugalii, Maroko oraz krajach Beneluksu. W planach jest podbój takich rynków jak np. Wielka Brytania, Rumunia czy Bułgaria.

Joanna Cabaj - Bonicka

Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Antygen.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design