Nowa sieć fryzjerska stawia na franczyzę

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 września 2011
Kategoria:


Pod szyldem Marco Aldany działa na świecie ponad 400 salonów, w Polsce na razie trzy, ale do końca 2015 roku ma ich być przynajmniej sto.

Uruchomione do tej pory salony działają w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej, w Centrum Handlowym Złote Tarasy oraz przy pl. Unii Lubelskiej i są jednostkami własnymi należącymi do firmy Mafripel, zarządzajacej siecią w Polsce. Plan zakłada jednak, że – podobnie jak w innych krajach – Marco Aldany będzie rozwijany także poprzez sprzedaż licencji indywidualnym inwestorom.

- Pierwszy salon działający na zasadzie franczyzy w Polsce zostanie uruchomiony już niedługo w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie – zapowiada Łukasz Wójcik, prezes firmy Mafripel.

Marco_Aldany_zabieg_keratynowyFirma przewiduje, że dzięki inwestycjom własnym oraz franczyzobiorcom ekspansja sieci w naszym kraju będzie błyskawiczna. Pierwsze dwa salony zostały otwarte dopiero w maju bieżącego roku, kolejny w lipcu, zaś na koniec 2015 roku liczba placówek ma dobić przynajmniej do setki. Będą one uruchamiane w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

- Zapraszamy do naszej sieci zarówno działające salony, jak i nowych inwestorów, którzy chcieliby otworzyć własny salon fryzjerski. Oferujemy franczyzobiorcom szerokie wsparcie, dzięki któremu doświadczenie w branży nie jest potrzebne. Możemy przygotować dla nich salon wykonany pod klucz. Aczkolwiek franczyzobiorcy mają też możliwość pokierowania pracami samodzielnie przy wsparciu naszego działu projektów i kontroli jakości. Zapewniamy im także pomoc prawną, np. w zakresie zdobycia pozwoleń, konsultowania umów, prawa pracy etc. – wylicza Łukasz Wójcik.

Franczyzobiorcy Marco Aldany mogą także liczyć na intensywną promocję marki w mediach, dzięki czemu w krótkim czasie ma ona stać się bardzo znana na naszym rynku. Istotnym wsparciem będą na pewno także szkolenia wstepne i okresowe dla pracowników oraz opracowane protokoły dla wszystkich zabiegów, które gwarantują odpowiednią jakość usług.

Jedną z nich ma być kuracja kreatynowa – innowacyjny zabieg oferowany przez Marco Aldany w przystępnej cenie, który ma przyciągać klientów do salonów. Zabieg trwającym minimum 3 godziny pozwala odbudować i zregenerować włosy, a widoczne efekty mogą się utrzymywać od 3 do 5 miesięcy.

Marco_Aldany_salon_w_Zlotych_Tarasach- Wyróżniają nas także bardzo długie godziny pracy. Wszystkie salony, z wyjątkiem tych działających w centrach handlowych i dostosowujących się do ich godzin funkcjonowania, otwarte są od 7.30 do 22.00. Przyjmujemy klientów bez zapisów, a ceny usług są bardzo przystępne. Jest to możliwe m.in. dzięki temu, że salony, w tym także franczyzowe, mogą kupować kosmetyki po bardzo atrakcyjnych cenach dzięki naszej wieloletniej współpracy z marką Wella – dodaje Wójcik.

Marka Marco Aldany powstała w latach 90. XX wieku w Hiszpanii, została stworzona przez trzech braci z rodziny Fernandez związanych z fryzjerstwem od lat 50. Sieć jest obecna także m.in. w USA, Peru, Portugalii, Maroko oraz krajach Beneluksu. W planach jest podbój takich rynków jak np. Wielka Brytania, Rumunia czy Bułgaria.

Joanna Cabaj - Bonicka

 

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - O tym się mówi

Data dodania: 26 września 2022
Jak kradną pracownicy
Data dodania: 19 września 2022
Prawie połowa Polaków prowadzi swój biznes lub myśli o jego założeniu
Data dodania: 13 września 2022
Dyskonty w Polsce coraz silniejsze
Data dodania: 1 sierpnia 2022
Polski rynek aptekarski wymaga zmian

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram