Sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth, działająca w obecnej formie od 2010 roku, obejmuje obecnie ponad 570 sklepów zlokalizowanych w niemieckich centrach miast i centrach handlowych. Planuje ekspansję na rynek polski, z pierwszym sklepem otwieranym 8 maja w Krakowie, w parku handlowym Atut Galicyjska.
Woolworth, będąca najszybciej rozwijającą się siecią domów towarowych w Niemczech, ma swoje korzenie w USA, gdzie w 1879 roku wprowadziła nowatorski model sprzedaży detalicznej. Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska, podkreśla dumę z możliwości przeniesienia niemieckiego sukcesu na polski rynek, oferując szeroki asortyment wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach.
Woolworth wyróżnia się bogatym asortymentem codziennego użytku, obejmującym tekstylia, odzież, AGD, elektronikę użytkową, produkty drogeryjne i dekoracyjne, z wolumenem produktów średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep. Sklepy lokalizowane są w łatwo dostępnych centrach miejskich i specjalistycznych marketach, oferując komfortowe warunki dla klientów. Sieć planuje otwarcie 15 do 20 sklepów rocznie w Europie, z ambitnym celem stworzenia sieci 5 tys. punktów, w tym 1000 sklepów w Polsce.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji