Sieć agencji płatniczej weszła z outsourcingiem okienek kasowych do kolejnego miasta.
Monetia, krajowa instytucja płatnicza działającą na podstawie licencji KNF wyspecjalizowała się w świadczeniu obsługi takich instytucji jak jednostki samorządu terytorialnego, sądy i urzędy skarbowe, a także banki. Spółka zarządza siecią ponad 700 oddziałów w całej Polsce rozwijając się jako sieć partnerska.
Firma podpisała umowę z Urzędem Miasta w Rybniku na prowadzenie okienek kasowych. Urząd co miesiąc odwiedza ponad 8 tys. mieszkańców. Załatwiając sprawy, miesięcznie wpłacają oni do urzędowej kasy około 1 mln zł.
– Zajmiemy się zapewnieniem nieprzerwanej obsługi 6 okienek kasowych. To priorytet naszej współpracy. Urzędowi zależało, by mieszkańcy Rybnika mogli sprawnie załatwiać swoje sprawy i nie odchodzili z kwitkiem, gdy ktoś z obsługi zachoruje lub weźmie urlop – tłumaczy Piotr Zięba, członek zarządu Monetii.
Wszystkie wpłaty gotówkowe na rzecz Urzędu Miasta są zwolnione z dodatkowych opłat czy prowizji. Ponadto, przy okazji wizyty w urzędzie będzie można opłacić inne rachunki, jak czynsz, opłaty licznikowe i abonamentowe.
Poza poprawą komfortu obsługi mieszkańców, umowa między Urzędem a firmą specjalizującą się w outsourcingu transakcyjnym ma także wymiar biznesowy. Budżet urzędu może zaoszczędzić na tej współpracy nawet do 60% kosztów prowadzenia okienek kasowych, gdyby to robił samodzielnie. Co istotne, outsourcing okienek kasowych pozwoli na uwolnienie etatów, które Urząd będzie mógł przekierować do bardziej merytorycznych zadań.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji