Mistrzowie Tattoo stawiają na jakość salonów, nie na ich ilość

Autor: JCB
Data dodania: 31 stycznia 2022
Kategoria:

Sieć, która w ubiegłym roku wprowadziła na rynek ofertę franczyzy, w grudniu 2021 uruchomiła pierwszy salon w tej formule. Mistrzowie Tattoo bardzo selektywnie podchodzą do wyboru lokalizacji oraz partnerów franczyzowych.

Mistrzowie Tattoo to pierwsza na polskim rynku oferta franczyzy z zakresu usług tatuażu. Sieć tworzą obecnie dwa własne salony w Gdyni oraz jeden franczyzowy w Poznaniu, który został otwarty pod koniec ubiegłego roku.

– Lokal wizualnie został przygotowany pod poznański klimat. Na starcie studio ruszyło z dwoma tatuażystami i laserem, zaś niedawno jego właścicielka zrobiła profesjonalne szkolenie z makijażu permanentnego u mistrzyni świata, co z pewnością dodatkowo podbije zyski salonu – opowiada Seweryn Sarna, manager firmy Mistrzowie Tattoo. – Obecnie placówka radzi sobie całkiem dobrze. Od początku stycznia zostały rozpoczęte prace nad poszukiwaniem dwóch następnych artystów, ponieważ popyt na tatuaże przerósł oczekiwania. Marketing, nasze doświadczenie, trafne decyzje oraz praca naszych wspaniałych franczyzobiorców momentalnie pozwoliły zaistnieć na lokalnym rynku – podkreśla Sarna.

Mistrzowie Tattoo mają już kolejnych potencjalnych franczyzobiorców gotowych otworzyć salon we Wrocławiu (planowany termin to przełom marca i kwietnia), prowadzone są również rozmowy w sprawie placówki w Krakowie. Sieć podjęła także decyzję o otwarciu swojego firmowego studia w Warszawie, które powinno ruszyć w okresie wakacyjnym.
– Każdy nasz punkt pracuje na opinię całej marki. Wolimy się rozwijać wolniej, ale trafnie i skutecznie dobierać franczyzobiorców oraz lokalizacje. Z tych względów niestety w kilku przypadkach musieliśmy odmówić osobom zainteresowanym współpracą – mówi Seweryn Sarna.

Od swoich franczyzobiorców Mistrzowie Tattoo nie wymagają doświadczenia - oferta współpracy skierowana jest zarówno do inwestorów nie mających wiedzy o tatuażu, jak i osób prowadzących już studia lub chcących je otworzyć.

– Istotne są dla nas umiejętności zarządzania firmą, otwartość na nową wiedzę i możliwości, a także szacunek i podejście do pracowników. Po spotkaniu z potencjalnym franczyzobiorcą potrafimy stwierdzić, czy ta osoba czuje ten klimat, czy będzie się angażować. Absolutnie nie interesuje nas podpisanie umowy z kimś, kto będzie chciał zostawić biznes samemu sobie lub pracownikowi i traktował go jako źródło dodatkowego dochodu – mówi Serweryn Sarna.

Warto podkreślić, że usługi związane z wykonywaniem (bądź usuwaniem) tatuaży okazały się stosunkowo stabilnym biznesem w obliczu zawirowań związanych z pandemią koronawirusa. Pomimo wzrostu cen w salonach, które w obliczu rosnących kosztów były koniecznością, klienci nadal chętnie korzystają z tych usług.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram