Kolejny rekordowy rok DepilConcept

Data dodania: 8 marca 2023
Kategoria:

Średnia miesięczna sprzedaż w salonie należącym do sieci wyniosła w 2022 roku blisko 75 tys. zł. To wzrost o 32 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Pod marką DepilConcept działa w naszym kraju już ponad 70 salonów. W tym roku sieć rozpoczęła kampanię reklamową w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Sieć specjalizująca się w trwałej depilacji rozwija się, zgodnie z założeniami, w tempie kilkunastu nowych placówek w ciągu roku. W 2022 roku otworzyła 13 gabinetów, zaś 8 kolejnych było w przygotowaniu. W tym roku również nie zamierza zwalniać tempa. Chce zakończyć rok z wynikiem 85 salonów franczyzowych. Obecnie jest ich ponad 70. W ramach sieci pracuje już ponad 250 osób.

Franczyzobiorców może przyciągać do sieci jej coraz większa rozpoznawalność i coraz lepsze wyniki generowane przez działające placówki.

Rok 2022 był rekordowy, najlepszy w 12-leniej historii DepilConcept. Stanowimy już 2% całego rynku beauty w Polsce, który z roku na rok bardzo dynamicznie się rozwija – mówi Kamil Miciałkiewicz, manager ds. rozwoju franczyzy w sieci DepilConcept. Jak podaje, średnia miesięczna sprzedaż w salonie sieci wyniosła w ubiegłym roku 74 734 zł (+32 proc. rok do roku). Najlepszy salon osiągnął natomiast najwyższy historyczny wynik miesięczny, notując sprzedaż na poziomie 305 496 zł.

Pierwsze miesiące 2023 roku pokazują nam, że będzie to zdecydowanie kolejny okres wzrostu sprzedaży i ekspansji. Realizujemy również od stycznia pierwszą kompanię telewizyjną adresowaną do nowych i obecnych klientów marki. Już obserwujemy jej pozytywne efekty – mówi Miciałkiewicz.

Jednak nie tylko bardzo dobre wyniki salonów mogą zachęcać do współpracy z DepilConcept. Nie bez znaczenia jest fakt, że gabinety notują stabilne zyski przez cały rok (brak sezonowości), a także mogą liczyć na stałe wsparcie centrali. Są to m.in.: regularne szkolenia, konferencje, regularne analizy biznesu, rekomendacje w celu osiągnięcia wyznaczonego celu.

– Nie wymagamy doświadczenia biznesowego lub wykształcenia kosmetycznego, wszystkiego uczymy krok po korku. Pomagamy znaleźć najlepszy lokal na salon. Przygotowujemy projekt gabinetu. Pomagamy w rekrutacji, szkolimy nowych pracowników. Realizujemy również kampanie reklamowe w celu pozyskania klientów do salonu w danej lokalizacji. Dajemy gwarancję zysku 20 tys. zł już w pierwszym miesiącu od otwarcia salonu. Franczyzobiorcy mogą liczyć na zwrot z inwestycji już nawet po 6 miesiącach od otwarcia biznesu, a standardowo jest to 12 miesięcy – mówi Kamil Miciałkiewicz.

W ramach sieci DepilConcept działa już blisko 200 salonów na całym świecie. Wywodząca się z Portugalii sieć, poza swoim rodzimym rynkiem oraz Polską, obecna jest także w Brazylii, Serbii, Irlandii, Czechach, Słowacji, Wielkiej Brytanii czy Holandii.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: od 220 000 zł – w zależności od wybranej opcji inwestycji. Środki finansowe lub zdolność kredytowa potrzebna do otwarcia nowego gabinetu DepilConcept
  • Opłata wstępna: 70 000 zł
  • Opłata bieżąca: 2 000 zł
  • Opłata marketingowa: 2 000 zł netto, za 2 urządzenie w salonie: 1 000 zł netto

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram