W wywiadzie dla portalu propertynews.pl Tomasz Bączyk, członek zarządu grupy Provalliance Poland poinformował, że nie będzie już ona rozwijać sieci salonów Jean Louis David przez franczyzę.
Grupa ma skoncentrować się na otwieraniu własnych salonów w dużych miastach i wdrażaniu nowej strategii wchodzenia do centrów handlowych, zgodnie z którą chce w jednej galerii otwierać od razu dwa brandy: Franck Provost i Jean Louis David. Docelowo w dłuższej perspektywie ma to pozwolić na zbudowanie sieci po 100 salonów każdej z marek.
W ramach nowej strategii marka Franck Provost ma być brandem komplementarnym o poziomie cen zbliżonym do Jean Louis David, natomiast ma to być koncept zupełnie odmienny wizualnie.
W ocenie Tomasza Bączyka nie ma zagrożenia kanibalizacji tych dwóch konceptów, ponieważ różnią się one stylem. Jean Louis David to proste, nowoczesne cięcia, często minimalistyczne. Salony bielutkie, niemal kliniczne. Z kolei Franck Provost kusi klimatem glamour.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji