Jak stać się multifranczyzobiorcą w Fit Cake?

Data dodania: 25 maja 2023
Kategoria:
SONY DSC

Gastronomia jest branżą wymagającą, ale z odpowiednim podejściem może przynieść sukces. Kluczem może być sprawdzony koncept, który umożliwia zarządzanie nie jednym, lecz wieloma lokalami. Trend zdrowego odżywiania sprawia, że sieć Fit Cake szybko się rozwija, stając się jedną z najdynamiczniej rozwijających się franczyz w Polsce. Wzrasta również liczba osób posiadających więcej niż jeden lokal tej marki, z co piątym właścicielem decydującym się na otwarcie kolejnego punktu.

Czynniki sukcesu franczyzy

Wzrost popularności franczyzy Fit Cake jest efektem takich czynników, jak siła marki, wsparcie, know-how i marketing. Rola franczyzodawcy nie kończy się na otwarciu lokalu – ważna jest ciągła opieka i bliskość rynku.

Od początku 2023 roku sieć powiększyła się o 6 nowych lokali, a kolejnych 18 jest w trakcie otwierania. W Rzeszowie lokal zmienił właściciela i poszerzył ofertę, a nowe punkty otwarto w różnych miastach Polski oraz Warszawie. Niebawem Fit Cake pojawi się w kolejnych lokalizacjach krajowych oraz w Warszawie.

Ekspansja międzynarodowa i plany rozwoju

Fit Cake jest obecne także na Malcie, a wkrótce otworzy się w Bukareszcie. W Niemczech i Hiszpanii także pojawią się nowe lokale w 2023 roku. Franczyzobiorcy z różnych miast Polski podpisali umowy na otwarcie kolejnych punktów, wzmacniając sieć.

Właściciele sieci Fit Cake, Pani Lilia i Pan Kostiantyn, którzy już odnoszą sukcesy z punktem w Warszawie, planują otwarcie kolejnych lokali. Ich podejście opiera się na budowaniu relacji i radości z prowadzenia biznesu. Wizja Fit Cake to nie tylko zysk, ale wprowadzanie pozytywnych zmian i zdrowego stylu życia.

Franczyzobiorca z Gdańska, Łukasz Ruciński, jest rekordzistą sieci. Jego sukces wynika z filozofii marki, która skupia się na zdrowym odżywianiu i zmianie postrzegania zdrowych produktów. Dążenie do redukcji cukru i promocja zdrowego stylu życia to klucz do sukcesu.

Rozwój i wsparcie franczyzobiorców

Relacje między franczyzobiorcami a właścicielem sieci są kluczowe. Fit Cake kładzie nacisk na transparentność i długotrwałe relacje. Marka działa według Kodeksu Dobrych Praktyk Franczyzowych, co buduje wiarygodność i wspiera rozwój.

Fit Cake oferuje franczyzobiorcom liczne ułatwienia, jak wakacje inwestycyjne, rozłożenie opłat na raty, dotacje, pomoc w negocjacjach cen wynajmu oraz system FIT LOKALIZATORY do analizy lokalizacji. Dzięki temu zainteresowanie franczyzą stale rośnie.

Franczyza Fit Cake to model łączący lekkość konceptu z niezależnością biznesową. Franczyzobiorcy są kluczem do sukcesu i stanowią najważniejszą część tej sieci – podsumowuje Rafał Kościuk.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 22 000 zł netto + koszt remontu i wyposażania kawiarni w zależności od stanu lokalu
  • Opłata wstępna: zgodnie z wybranym pakietem FLEX
  • Opłata bieżąca: ustalana indywidualnie lub stała kwota 800 zł netto za markę FIT CAKE przy uwzględnieniu płatności terminowych zgodnie z 14 dniowym terminem płatności
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design