Irena Eris pierwszą innowatorką wśród Polek

Autor: Redakcja
Data dodania: 20 stycznia 2015
Kategoria:
Foto: Dr Irena Eris

Foto: Dr Irena Eris

Irena Eris, właścicielka franczyzowych Kosmetycznych Instytutów i Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris, w rankingu „Gazety Wyborczej” przedstawiającym najbardziej wpływowe Polki, zajęła pierwszą pozycję wśród innowatorek. 

W tej kategorii pod uwagę zostały wzięte panie, których działania przełamywały stereotypy i wyznaczały nowe standardy w biznesie, nauce i działalności społecznej. Twórczyni najbardziej znanej na świecie polskiej marki, jedynej która należy do prestiżowej francuskiej organizacji Comité Colbert, zrzeszającej 75 najbardziej luksusowych marek na świecie, laureatka prestiżowych nagród w dziedzinie biznesu, zarządzania, brandingu i eksportu, właścicielka sieci luksusowych hoteli SPA i gabinetów kosmetycznych zebrała blisko 550 tys. punktów.

Polecamy: cały wywiad z dr Ireną Eris „Walczmy z kompleksem polskości”

Wyprzedziła Ewę Błaszyk (ponad 320  tys. pkt.) oraz Grażynę Kulczyk (prawie 214 tys. pkt.). Tworząc ranking, „Gazeta Wyborcza” wzięła pod uwagę liczbę zindeksowanych przez Google’a materiałów w sieci na temat danej osoby, a także liczbę śledzących profil danej osoby na Facebooku, liczbę followersów na Twitterze oraz liczbę obserwujących na zdjęciowym serwisie Instagram. Dodane wyniki złożyły się na ostateczną liczbę punktów.

Na nasze pytanie kto inicjuje powstanie nowych produktów Irena Eris odpowiedziała:

„W swojej firmie pełnię funkcję dyrektora ds. badań i rozwoju. Uczestniczę w powstawaniu produktu od pomysłu po finał. Tworzenie konceptu produktu wymaga dziś dużego wsparcia naukowego. Kosmetologia czerpie przecież wszechstronną wiedzę z dermatologii, biologii i innych nauk. Nauki te zazębiają się i są inspiracją jedna dla drugiej. Jak to wygląda „od kuchni”? Od wielu lat za światowym sukcesem marki Dr Irena Eris stoi unikatowa placówka badawcza w branży kosmetycznej – nasze Centrum Naukowo-Badawcze. To nie jest zaplecze technologiczno - wdrożeniowe, jakie każda firma zajmująca się produkcją kosmetyków powinna posiadać, ale coś więcej: nowoczesne laboratoria, naukowcy oraz innowacyjne badania, m.in. na hodowlach komórek skóry, prowadzone na najwyższym poziomie”.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram