Intermarché zapowiada nową akcję lojalnościową i liczne oferty promocyjne na końcówkę roku

Data dodania: 3 listopada 2023
Kategoria:

Odpowiadając na rosnące wyzwania inflacyjne i narastające koszty utrzymania, sieć Intermarché zapowiada uruchomienie nowej inicjatywy lojalnościowej "Interpunkty" oraz serię atrakcyjnych promocji na zbliżający się koniec roku.

Inicjatywa ta ma na celu ułatwienie klientom oszczędzania podczas codziennych zakupów spożywczych. Intermarché jednocześnie przegląda swoje największe kampanie promocyjne z bieżącego roku, które zapewniały klientom dostęp do produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach.

Planowane działania Intermarché na ostatnie miesiące 2023 roku

Począwszy od 16 listopada, Intermarché rozpocznie program lojalnościowy "Interpunkty" skierowany do użytkowników karty Moje Intermarché. Podczas zakupów będzie można gromadzić punkty, które następnie będzie można zamienić na nagrody, w tym na popularne produkty w symbolicznych cenach, takich jak grosz.

W listopadzie zostanie również wprowadzona ograniczona czasowo oferta dla miłośników Black Friday, z obniżkami cen nawet do 50% na wybrane artykuły, a także promocje świąteczne z obniżkami od 10% do 50%, oraz sezonowe produkty świąteczne z rabatami sięgającymi nawet 70%. Klienci Intermarché znajdą również dwie świąteczne broszury z pomysłami na dekoracje i upominki, a także liczne promocje na artykuły do sprzątania, świąteczne słodycze, wypieki oraz tradycyjne wyroby mięsne, które są nieodłączne elementem wielu polskich stołów. Dzięki temu klienci będą mogli zaoszczędzić czas, który mogą poświęcić na bliskich lub odpoczynek.

Zwiększenie liczby atrakcyjnych promocji

W ubiegłym roku Intermarché sukcesywnie poszerzało zakres produktów objętych promocjami, umożliwiając klientom zakupy w jeszcze niższych cenach. Dane pokazują, że średnia liczba promowanych produktów w cotygodniowych gazetkach Intermarché od pierwszego do trzeciego kwartału wzrosła o ponad 20%.

Sieć sklepów również starała się, aby ceny najbardziej popularnych artykułów spożywczych w gazetkach (tzw. "bomb") były równe najniższym cenom konkurencji przez co najmniej 6-12 tygodni. Taka polityka cenowa Intermarché nie wpływa na jakość oferowanych produktów, zapewniając klientom pewność zakupów w konkurencyjnych cenach.

"Zapewnienie klientom szerokiej gamy produktów w przystępnych cenach jest dla nas kluczowe. W obliczu wysokiej inflacji i rosnących kosztów życia, jako sieć Intermarché, zapewniamy konkurencyjność cenową, liczne promocje oraz możliwość oszczędzania, co jest obecnie bardzo istotne dla polskich konsumentów. – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché."

Dotychczasowe oferty i ogólnopolskie kampanie dla stałych klientów

W 2023 roku Intermarché zaoferowało szereg atrakcyjnych promocji swoim stałym klientom. Posiadacze karty Moje Intermarché mogli korzystać ze specjalnych ofert oraz brać udział w akcji "Interkasa", dzięki której, w zależności od kwoty zakupów, otrzymywali e-bony o wartości 5, 10 lub 15 zł. Dotychczas sieć przeprowadziła cztery edycje tej akcji, przekazując klientom tysiące bonów.

Sieć również wprowadzała dodatkowe promocje w wybranych tygodniach na określone kategorie produktów - w czerwcu i lipcu na wybrane mięsa, a od sierpnia do października na warzywa i owoce. Od czerwca do października udział transakcji z kartą Moje Intermarché w całkowitej liczbie transakcji w sieci wzrósł o 75%.

Należy również wspomnieć, że w pierwszym kwartale sieć rozpoczęła kampanię "Oszczędzaj cały dzień z Intermarché", oferując 1500 produktów w cenach dyskontowych, pokazując, że oszczędzanie nie musi wiązać się z rezygnacją z przyjemności. 1 czerwca wprowadziła dwie nowe odsłony kampanii: "Tanie Grillobranie" oraz "Oszczędzaj całe lato". Jesienią zachęcała klientów do eksperymentowania w kuchni poprzez kampanię "Gotuj jak Masterchef" i promocje z okazji 26. rocznicy obecności sieci w Polsce. Bez względu na porę roku, klienci Intermarché mogą liczyć na atrakcyjne oferty.

Informacje o Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, zarządzająca supermarketami spożywczymi Intermarché oraz marketami "dom i ogród" Bricomarché, skupia blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców. W 2022 r. obroty Grupy wyniosły 9,8 mld zł. Strategiczne kierunki rozwoju obu sieci określa ITM Polska. Grupa jest regularnie wyróżniana w różnych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu "Wprost" (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 "Rzeczpospolitej" (47. miejsce za 2021 r.), w rankingu "Gazety Finansowej" (47. miejsce w 2020 r.) czy w zestawieniu money.pl (48. miejsce w 2021 r.), a także w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 i rankingu "Franczyza & Biznes" (16. miejsce w 2021 r.). Obecność Muszkieterów rozciąga się na 4 kraje Europy: Polskę, Francję, Belgię i Portugalię.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design