Franczyzobiorcy chcą być obecni w galeriach handlowych

Data dodania: 27 lipca 2017
Kategoria:
Foto: Gemini Park Tychy

Na rynku franczyzy popularnością cieszą się marki z segmentu odzieżowego, obuwniczego, gastronomicznego, FMCG, jak również koncepty usługowe. Firmy działające w tych branżach stawiają na obecność w centrach handlowych.

Własny salon funkcjonujący pod szyldem znanej marki to jedna z często wybieranych dróg rozwoju przez małe firmy. Usługi lub handel w oparciu o sprawdzony model biznesowy łączą się z mniejszym ryzykiem związanym z wejściem na rynek. Dzięki działającym w ten sposób firmom w skali lokalnej nastąpiło ożywienie  gospodarcze.

W centrach handlowych Gemini Park franczyzobiorcy osiągają bardzo dobre wyniki odwiedzalności i obroty – o roli przedsiębiorców działających na licencji mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający w Gemini Holding.

Zaznacza, że doświadczeni w handlu przedsiębiorcy wiedzą, iż sukces gwarantują lokalizacja oraz pomysł na biznes. Ryzyko niepowodzenia zawsze istnieje – minimalizuje je m.in. franczyza, która gwarantuje wypróbowany, rentowny koncept biznesu, dużą liczbę klientów przywiązanych do marki, sprawdzony know-how oraz wsparcie

Firma Gemini Holding dostrzegła potencjał lokalnych przedsiębiorców, rozwijających własne biznesy w systemie franczyzowym. W obiektach spółki – centrach Gemini Park w Bielsku-Białej i Tarnowie – prowadzą oni z powodzeniem swoje salony. W przypadku najnowszej inwestycji firmy, Gemini Park Tychy, również planowana jest współpraca z franczyzobiorcami.

Na rynku franczyzy popularnością cieszą się marki z segmentu odzieżowego, obuwniczego, gastronomicznego, FMCG, jak również koncepty usługowe – komentuje Anna Malcharek.

Jak zauważa, galerie handlowe są atrakcyjną przestrzenią nie tylko dla dużych graczy. W otoczeniu pożądanych marek, które przyciągają do centrum duże liczby konsumentów, mniejszy przedsiębiorca ma realną szansę na odniesienie sukcesu, a jak pokazują wyniki badań, dla franczyzobiorców jednym z najważniejszych czynników związanych z prowadzeniem własnego biznesu jest szybki zwrot z inwestycji.

–  Centrum handlowe to nie tylko miejsce dla znanych marek międzynarodowych. Mile widziani są także przedstawiciele lokalnych biznesów, którzy świetnie znają mieszkańców miasta oraz ich potrzeby, a ponadto osobiście się angażują w prowadzenie własnych salonów w sposób efektywny i rentowny – podkreśla Tomasz Misztalewski, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tychy.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design