Franczyza z tradycją

Data dodania: 23 lutego 2017
Kategoria:
Foto: Quiosque

Polska sieć odzieżowa rozwijająca się w kanale własnym i franczyzowych obchodzi w tym roku 25 lat działalności na rynku. – Niektórzy franczyzobiorcy są z nami od samego początku. Partnerzy cenią markę za stabilność i korzystne warunki współpracy – mówi portalowi Franczyzawpolsce.pl Monika Kujas, PR Manager Quiosque.

Na rynku odzieżowym działa kilka polskich sieci sklepów z modą damską, które rozwijają się w oparciu o system franczyzowy. Jedną z nich jest Quiosque, która pod koniec 2016 roku liczyła 66 salonów własnych, 67 franczyzowych i 6 outletów. To lider w swoim segmencie rynku. W tym roku marka planuje utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju rekrutując nowych franczyzobiorców.

Jesteśmy w trakcie rozmów z kilkoma kolejnymi potencjalnymi partnerami. W sieci działają również multifranczyzobiorcy. Około 10 proc. naszych partnerów ma w zarządzaniu więcej niż jeden sklep – opowiada Monika Kujas.

Dodaje, że na tle konkurencji ofertę franczyzy Quiosque wyróżnia to, że markę cechuje stabilizacja. W tym roku firma obchodzi 25 lat działalności na rynku. Oznacza to, że koncept sprawdził się w warunkach różnej koniunktury gospodarczej, co jest niezwykle ważne w biznesie.

Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m², w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500 zł do 2 500 zł na 1 m² netto.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design