Pół godziny od zamówienia i pizza ląduje na talerzu – amerykańska sieć pizzerii otworzy kolejny lokal w Polsce.
W grudniu br. w galerii Emka rozpocznie działalność nowy lokal Domino's Pizza. Restauracja należąca do amerykańskiej sieci zaoferuje kilkadziesiąt rodzajów pizzy, wrapy, przystawki i desery, zarówno na miejscu, jak i z dowozem do domu.
Domino's Pizza to franczyzowa marka. Właścicielem licencji master franchise na wprowadzenie i rozwój marki na polskim rynku jest spółka DP Polska należąca do DP Poland PLC, firmy notowanej na londyńskiej giełdzie, co daje jej stabilne podstawy finansowe do dalszego rozwoju. Z polskiej mapy lokali wynika, że obecnie na naszym rynku działa około 40 restauracji pod marką Domino’s Pizza.
Lokale, podobnie jak wszystkie pizzerie Domino’s Pizza na całym świecie, z uwagi na profil działalności i główną ideę marki opartą na realizacji zamówień z dostawą i na wynos, charakteryzują się niedużą przestrzenią przeznaczoną dla klientów. Obszar dostaw określany jest w taki sposób, aby pizza mogła zostać dowieziona gorąca maksymalnie w ciągu 30 minut od momentu złożenia zamówienia.
Minimalna kwota jaką powinien dysponować przedsiębiorca, który chciał by otworzyć franczyzową pizzerie w ramach tej sieci wynosi 95 tys. euro (kwota inwestycji uzależniona jest m.in. od posiadania prawa do lokalu oraz przewidywanych kosztów jego adaptacji).