Domino’s Pizza, założona w 1960 r. jest światowym liderem w dostawie pizzy, dostarczając dziennie ponad 1 000 000 sztuk pizzy na całym świecie. Sieć odniosła sukces na 90 rynkach i ma na koncie ponad 15 000 lokali – w Polsce planuje otworzyć 200-300 pizzerii.
Od lat Domino’s doskonali się w przygotowywaniu i dostarczaniu najlepszej pizzy. Nigdy jednak nie idzie na kompromis w kwestii jakości produktów co skutkuje wysokim poziomem satysfakcji klientów oraz gwarantuje powtarzalność zakupu. Swoim franczyzobiorcom oferuje unikalny, dopasowany do potrzeb klienta model biznesowy.
Korzyści dla franczyzobiorcy
Dostęp do najlepszych lokalizacji oraz udział w rozwoju międzynarodowej marki w Polsce.
Wsparcie marketingowe (m.in. kampanie ATL, reklama on-line 365 dni w roku) zwiększające liczbę zamówień w Twojej pizzerii.
Bieżące wsparcie (np. scentralizowane zakupy gwarantujące najniższe ceny) oraz dostęp do naszych gotowych rozwiązań (m.in. autorski system konwersji gwarantujący powtarzalność zakupu).
Rabaty i upusty dopasowane do potrzeb każdego kandydata.
Szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie działalności.
Pracujemy na wspólny sukces, dlatego system rozliczeń jest nastawiony na Twój rozwój i wzrost.
Dodatkowe wymagania stawiane franczyzobiorcom
Jaki powinien być franczyzobiorca Domino’s Pizza?
Entuzjasta pizzy
Z doświadczeniem we własnym biznesie (min. 3 lata lub z doświadczeniem w gastronomii)
Posiadający doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Nastawiony na wzrost i rozwój własnego biznesu
Gotowy do osobistego zaangażowania w prowadzenie pizzerii
Gotowy do nauki i otwarty na zmiany
Bezkompromisowy w kwestii najwyższej jakości produktów i poziomu obsługi klienta