Franczyzowa sieć z artykułami wyposażenia wnętrz liczy już blisko 30 sklepów. Niektórzy franczyzobiorcy mają więcej niż jedną placówkę. Jakie wymogi należy spełnić, by dołączyć do ich grona?
– Zapraszamy do kontaktu wszystkie osoby, które są gotowe na nowe wyzwania, posiadają zdolności menadżerskie i chęć zaangażowania się we własny biznes oraz konsekwentnie dążą do wyznaczonego celu. Oczywiście nie wykluczamy nikogo. Nasi najwięksi partnerzy, posiadający więcej niż jeden salon, to głównie osoby które już wcześniej zdobywały doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, inne np. brały czynny udział w sprzedaży w sklepach z podobnym asortymentem. Jednak wśród naszych partnerów są też takie osoby, które dopiero z nami krok po kroku nabierały doświadczenia w nowo otwartych sklepach – mówi Tomasz Michalak, Manager ds. Rozwoju Sieci DDD Dobre Dla Domu.
Główny asortyment sieci to panele podłogowe i drzwi. Firma inwestuje w poszerzanie oferty produktowej, indywidualne szkolenia oraz inne działania zmierzające do dostosowania się do bieżących warunków rynkowych. W ostatnim roku przeprowadzony został generalny remont kilku sklepów DDD, wraz z odświeżeniem ekspozycji, co bardzo mocno przełożyło się na pozytywny odbiór ze strony klientów.
Pod koniec roku otrzymaliśmy wyróżnienie w rankingu Diamenty Forbesa, dzięki wysokiej dynamice wzrostu wartości na przestrzeni ostatnich 5 lat oraz dobrym wynikom finansowym - mówi Tomasz Michalak.
Aktualnie sieć DDD tworzy 27 sklepów w różnych miastach w Polsce. Firma prowadzi też rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, co najprawdopodobniej zaowocuje otwarciem kolejnych placówek.
Wielkość powierzchni handlowej salonu DDD powinna wynosić minimum 150 mkw., a wysokość sali sprzedaży - minimum 3 metry. Lokal powinien posiadać magazyn i zaplecze socjalne. Całość powinna znajdować się na jednej kondygnacji. Lokalizacja powinna charakteryzować się sporym ruchem pieszym i samochodowym z dogodnym dojazdem. Przy budynku powinien znajdować się parking dla klientów.
Na otwarcie salonu DDD przyszły franczyzobiorca musi przeznaczyć około 65-100 tys. zł. Kwota inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalu, w tym także kosztów ekspozycji – wyjaśnia Tomasz Michalak.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji