Da Grasso reaguje na zmiany na rynku

Autor: JCB
Data dodania: 21 lutego 2022
Kategoria:

Więcej lokali typu express, relokacje wybranych restauracji oraz wdrożenie projektu franczyzy konwersyjnej dedykowanego istniejącym restauracjom – to tylko niektóre z działań podejmowanych przez największą sieć pizzerii w reakcji na rynkowe wyzwania.

Da Grasso to jedna z najdłużej działających i jednocześnie największa sieć pizzerii na polskim rynku, licząca blisko 200 placówek. W ubiegłym roku w ramach sieci rozpoczęło działalność 17 nowych placówek, najwięcej na południu kraju. Wśród nowo otwartych lokali znalazła się jedna placówka sezonowa oraz pierwsza placówka otwarta w ramach projektu franczyzy konwersyjnej.

– Zaprosiliśmy do współpracy restauratora, dla którego przystąpienie do sieci Da Grasso było szansą na rozwój jego biznesu. Po prawie ośmiu miesiącach współpracy franczyzobiorca podjął decyzję o otwarciu nowego i większego lokalu pod szyldem Da Grasso – mówi Magdalena Parfianowicz z Da Grasso.

Godny odnotowania jest także rosnący udział najmłodszego z formatów Da Grasso, lokali express z ofertą sprzedaży dań na wynos oraz z dostawą. Koncept charakteryzuje się stosunkowo niską wartością inwestycji i niewielkim metrażem (ok. 70-80 mkw.).

– Rok 2021 to transformacja dla całego sektora gastronomicznego, to rok szybkiego reagowania na zmiany – mówi Parfianowicz. – Obserwujemy zmieniające się trendy na rynku gastronomicznym, widzimy pojawiające się wyzwania związane ze zmianami wartości wśród niektórych grup społecznych i definiowaniem nowych potrzeb konsumentów. Kierując się powyższymi obserwacjami, dokonaliśmy relokalizacji czterech placówek Da Grasso, przenosząc je w bardziej atrakcyjne miejsca – dodaje.

Plan Da Grasso na najbliższy rok to pozyskanie kolejnych partnerów biznesowych, z którymi marka będzie rozwijać sieć.

– Chcemy, żeby partnerzy franczyzowi Da Grasso podchodzili do wspólnego biznesu z pasją i zaangażowaniem. Nie oczekujemy doświadczenia w branży gastronomicznej. Otrzymując sprawdzony model biznesowy i odpowiedni program szkoleniowy, nasi franczyzobiorcy mogą mieć pewność, że będą dobrze przygotowani do prowadzenia pizzerii Da Grasso – mówi Magdalena Parfianowicz, podkreślając, że partnerzy w ramach współpracy franczyzowej, oprócz know-how i szkoleń, otrzymują także m.in. rozwiązania e-commerce, działania marketingowe uszyte na miarę potrzeb każdego lokalu, a także zakupy centralne zapewniające pełne zaopatrzenie.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: od 150 000 zł (kwota inwestycji zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu)
  • Opłata wstępna: 12 000 zł
  • Opłata bieżąca: 1464,10 zł (w zależności od wybranych pakietów menu)
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram