Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso kontynuuje proces rebrandingu i przygotowuje się do otwarcia kilka kolejnych lokali.
– Kończący się rok 2017, w naszej firmie stoi pod znakiem nieustannego rozwoju, po pierwsze sieć rozszerza ilość posiadanych lokali, obecnie dysponując 174 otwartymi restauracjami oraz kilkoma obiektami w inwestycji z datą planowanego otwarcia przewidzianą w pierwszych miesiącach nadchodzącego roku. Po drugie, w kończącym się roku kontynuujemy proces rebrandingu – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Hubert Kołodziejski, asystent ds. obsługi placówek franczyzowych Da Grasso.
Franczyzobiorcy tej marki mają możliwość wybrania jednego z dwóch dostępnych projektów dotyczących aranżacji wnętrz. Pierwszy z charakterystycznym motywem kraty, drugi bardziej stonowany, w ciemniejszych kolorach.
– Koncentrujemy się też w kierunku rozwoju sprzedaży online, przy tym nieustannie współpracujemy z naszymi partnerami (Coca-Cola, Kompania piwowarska oraz Wrigley) przygotowując wspólnie nowe projekty marketingowe – kontynuuje Hubert Kołodziejski.
Dodaje, że obecna koniunktura sprzyja branży gastronomicznej. Firma nie dostrzega żadnym istotnych barier utrudniających rozwój sieci lokali.
– Sieć nastawiona jest na nieustanny, stabilny rozwój. Franczyza jest podstawą naszego naszej działalności - kluczowym elementem rozwoju sieci pizzerii. W najbliższym czasie stawiać będziemy na rozwinięcie sprzedaży on-line, nie zapominając przy tym o klientach odwiedzających lokale stacjonarnie – podsumowuje Hubert Kołodziejski, asystent ds. obsługi placówek franczyzowych Da Grasso.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji