Da Grasso kontynuuje rozwój we franczyzie

Data dodania: 13 grudnia 2017
Kategoria:
Foto: Da Grasso

Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso kontynuuje proces rebrandingu i przygotowuje się do otwarcia kilka kolejnych lokali.

– Kończący się rok 2017, w naszej firmie stoi pod znakiem nieustannego rozwoju, po pierwsze sieć rozszerza ilość posiadanych lokali, obecnie dysponując 174 otwartymi restauracjami oraz kilkoma obiektami w inwestycji z datą planowanego otwarcia przewidzianą w pierwszych miesiącach nadchodzącego roku. Po drugie, w kończącym się roku kontynuujemy proces rebrandingu – mówi w rozmowie z franczyzawpolsce.pl Hubert Kołodziejski, asystent ds. obsługi placówek franczyzowych Da Grasso.

Franczyzobiorcy tej marki mają możliwość wybrania jednego z dwóch dostępnych projektów dotyczących aranżacji wnętrz. Pierwszy z charakterystycznym motywem kraty, drugi bardziej stonowany, w ciemniejszych kolorach.

– Koncentrujemy się też w kierunku rozwoju sprzedaży online, przy tym nieustannie współpracujemy z naszymi partnerami (Coca-Cola, Kompania piwowarska oraz Wrigley) przygotowując wspólnie nowe projekty marketingowe – kontynuuje Hubert Kołodziejski.

Dodaje, że obecna koniunktura sprzyja branży gastronomicznej. Firma nie dostrzega żadnym istotnych barier utrudniających rozwój sieci lokali.

– Sieć nastawiona jest na nieustanny, stabilny rozwój. Franczyza jest podstawą naszego naszej działalności - kluczowym elementem rozwoju sieci pizzerii. W najbliższym czasie stawiać będziemy na rozwinięcie sprzedaży on-line, nie zapominając przy tym o klientach odwiedzających lokale stacjonarnie – podsumowuje Hubert Kołodziejski, asystent ds. obsługi placówek franczyzowych Da Grasso.  

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design