Największa polska sieć pizzerii, Da Grasso, zakończyła proces pozyskania nowego inwestora branżowego, co stanowi ważny krok w rozwoju firmy.
Trzy miesiące temu podpisano wstępną umowę warunkową, po czym obie strony uzyskały zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i dopracowały warunki przyszłej współpracy. Zgodnie z ustaleniami, Orkla przejmuje 74% udziałów w Da Grasso, a założycielka Karolina Rozwandowicz pozostaje udziałowcem. Magdalena Piróg będzie kontynuować pełnienie funkcji prezesa zarządu.
Karolina Rozwandowicz wyraża zadowolenie z dołączenia do rodziny Orkla, a Magdalena Piróg podkreśla gotowość na nowe wyzwania. Da Grasso, z ok. 190 lokalami franczyzowymi, wchodzi w nowy etap rozwoju z silnym wsparciem inwestycyjnym.
Orkla jest wiodącym norweskim dostawcą dóbr konsumpcyjnych dla sektora spożywczego. Od 2018 roku firma skupia się na konsolidacji rynku pizzerii w Europie, zarządzając łącznie 860 lokalami. Tommi Tervanen, CEO Orkla Pizza Out of Home, z zadowoleniem przyjmuje dołączenie Da Grasso do portfela firmy, co stanowi istotny krok w realizacji europejskiej strategii franczyzy pizzy.
Da Grasso wraz z Orklą zamierzają kontynuować dynamiczny rozwój, łącząc narzędzia, wiedzę i doświadczenie obu firm. Takie połączenie ma na celu dalsze umocnienie pozycji marki na polskim rynku. Zarząd Da Grasso, wraz z ambitnymi franczyzobiorcami, jest przygotowany na nowe wyzwania i możliwości rozwoju.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji