W tym roku polski McDonald’s obchodzi 25-lecie działalności na polskim rynku. Sieć zapowiada kolejne otwarcia i usprawnia systemy obsługi.
Rozwijająca się w systemie franczyzowym międzynarodowa sieć restauracji fast food planuje w najbliższym czasie uruchomienie dwóch nowych placówek na terenie galerii handlowej Forum w Gdańsku.
Jak powiedział serwisowe franczyzawpolsce.pl Krzysztof Stępień, Senior Franchising Supervisor McDonald's Polska, firma stawia na współpracę z doświadczonymi przedsiębiorcami.
– Długoletnie doświadczenie biznesowe daje większą szansę w procesie rekrutacji na franczyzobiorców, aczkolwiek bardziej istotne jest, czy to doświadczenie zaowocowało konkretnymi sukcesami w życiu zawodowym. McDonald’s oczekuje także od kandydatów sprawdzenia się w prowadzeniu zespołu pracowników. Doświadczenie biznesowe może być zdobyte zarówno w trakcie prowadzenia własnej firmy, jak i podczas pracy na etacie. Preferujemy osoby, które odznaczają się wysokimi standardami etycznymi, zmysłem ekonomicznym, cechami przywódczymi, umiejętnością utożsamienia się z marką, którą reprezentują – zaznacza Krzysztof Stępień, Senior Franchising Supervisor McDonald's Polska.
Polski rynek jest w skali globalnej firmy pionierem jeśli chodzi o design lokali, ich funkcjonalność oraz technologie. Według nowego projektu wystroju wnętrz, lokale sieci są podzielone na strefy zamówień i obszary wydawania produktów.
Kolejnym elementem wspomagającym realizacje zamówienie mają być multimedialne kioski zamówieniowe (przy użyciu dotykowego ekranu można szybko skomponować swoje zamówienie i dokonać płatności). Firma oferuje także możliwość personalizowania swoich produktów, dzięki czemu goście mogą zmieniać skład produktów w zależności od swoich upodobań, np. poprzez dodanie ulubionego składnika do swojego burgera.
W Polsce działa 388 restauracji w ponad 150 miejscowościach. Restauracja zatrudnia ponad 20 tys. obsługując blisko pół miliona gości każdego dnia.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji