Carrefour Polska w 2021 roku uruchomił 52 nowe sklepy typu convenience, w tym 36 osiedlowych i minimarketów pod szyldem Carrefour Express, 8 przy stacjach paliw oraz 8 sklepów Globi. Łącznie w polskiej sieci Carrefour działa już ponad 700 takich sklepów, z czego większość stanowią placówki franczyzowe.
Nowe sklepy Carrefour otwarte zostały w różnych regionach Polski - zarówno w dużych miastach jak Warszawa, Kraków, Wrocław, jak i mniejszych miejscowościach, w tym Węgorzewie, Kraśniku, Świeciu, Luboniu czy Zakopanem. Miesięcznie, w sklepach convenience tej sieci, zakupy robi 5 milionów Polaków, kupując ponad 21,5 miliona produktów.
Sklepy te oferują nie tylko zakupy, ale również usługi takie jak kawiarnia, przekąski, jedzenie na wynos, a także możliwość odbioru przesyłek czy opłacania rachunków.
Carrefour Express w zależności od wielkości oferuje od 3000 do 7000 produktów, w tym świeże warzywa, nabiał, dania gotowe, oraz ponad 1000 produktów marki własnej Carrefour, w tym bio, bezglutenowe i bez laktozy. Aplikacja „Mój Carrefour” umożliwia klientom korzystanie z promocji i 10% rabatu weekendowego.
Sklepy Globi, kierowane głównie do mieszkańców małych miast i obszarów wiejskich, oferują bogatą gamę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.
Carrefour w każdym nowym sklepie dostosowuje ofertę do lokalnych potrzeb, a zespół specjalistów dba o aranżację i atrakcyjność wizualną placówki.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji