W ramach współpracy InPost, lidera nowoczesnych usług logistycznych, z Carrefour, największą omnikanałową siecią handlową w Polsce, uruchomiono nową usługę mobile commerce. Konsumenci w Polsce mogą teraz robić zakupy spożywcze w Carrefour przez aplikację mobilną InPost Fresh i otrzymać je następnego dnia. Usługa ta jest dostępna w Warszawie i Krakowie.
Marek Garus, Dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska, wskazuje, że współpraca z InPost wpisuje się w globalną strategię rozwoju zakupów internetowych. Celem Carrefour jest potrojenie wskaźnika GMV ze swojej działalności e-commerce do 10 mld euro w 2026 roku. Partnerstwo z InPost ma na celu rozszerzenie zasięgu oferty zakupów spożywczych online i przyspieszenie czasu realizacji oraz dostaw.
Marcin Dakowski, Dyrektor Zarządzający InPost Fresh, podkreśla, że InPost, z silną pozycją na rynku e-commerce, wykorzystuje swoje doświadczenie w logistyce i dotarciu do klienta końcowego. InPost ceni sobie możliwość współpracy z Carrefour, a Kraków, siedziba główna InPost, ma dla firmy szczególne znaczenie.
Klienci mogą pobrać aplikację InPost Fresh, zarejestrować się szybko i intuicyjnie, a następnie wybierać spośród 3500 produktów Carrefour. Asortyment obejmuje szeroki wybór artykułów spożywczych, produktów świeżych, gotowych dań, artykułów dla zwierząt, środków czystości, chemii domowej, produktów marki Carrefour i asortymentu BIO. Zakupy są dostarczane przez InPost w kontrolowanej temperaturze, co zapewnia świeżość produktów.
Klienci mogą ustalić precyzyjną godzinę dostawy, która może nastąpić nawet następnego dnia. Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł, z możliwością płatności przedpłatą, Blik, szybkim przelewem czy kartą płatniczą. Planowane jest także wprowadzenie opcji płatności przy odbiorze zamówienia.
Dołącz do newslettera
Pozostałe artykuły - Aktualności
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji