Credit Agricole chce mieć 200 placówek partnerskich

Data dodania: 6 czerwca 2022
Kategoria:

Do zakończenia 2022 roku, 200 partnerów do współpracy planuje zaangażować Credit Agricole. Poszukiwania potencjalnych współpracowników odbywają się na terenie całego kraju – zarówno w mniejszych, jak i większych ośrodkach miejskich.

Od dwóch lat Credit Agricole aktywnie poszerza sieć swoich punktów partnerskich. W 2020 roku, mimo trudności związanych z pandemią, udało się otworzyć 54 nowe placówki, a w roku 2021 liczba ta wyniosła 48. Na koniec grudnia 2022 planowana jest liczba 200 punktów w ramach sieci franczyzowej. Bank poszukuje nowych lokalizacji, zarówno w mniejszych miejscowościach, gdzie liczba mieszkańców nie przekracza 15 tysięcy, jak i w większych miastach wojewódzkich.

Jako nowoczesna instytucja finansowa skupiamy się na ludziach i zależy nam na bliskości z naszymi klientami. W związku z tym, nasza sieć placówek partnerskich, oferujących pełen zakres produktów i usług, jest dynamicznie rozwijana. To pozwala klientom na łatwiejszy dostęp do nowoczesnych rozwiązań bankowych – podkreśla Mirosław Ziółkowski, dyrektor ds. Sprzedaży Placówek Partnerskich.

Posiadając ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu placówkami partnerskimi, Credit Agricole nieustannie poszukuje nowych współpracowników. Prowadzenie takiego punktu jest doskonałą okazją dla osób przedsiębiorczych, pragnących samodzielnie zarządzać własnym biznesem w sektorze finansowym. Kandydaci na franczyzobiorców powinni posiadać już doświadczenie w branży finansowej.

Rozpoczęcie działalności nie wymaga dużych nakładów finansowych. Na początku wystarczy kwota w granicach 20–50 tys. zł na adaptację i wyposażenie placówki. Wysokość inwestycji zależy od wielu czynników, w tym od wybranego modelu biznesowego oraz stanu technicznego lokalu. Bank nie obciąża swoich partnerów żadnymi opłatami wstępnymi czy miesięcznymi. Jedynymi kosztami ponoszonymi przez partnera są te związane bezpośrednio z prowadzeniem działalności.

Credit Agricole zyskał sobie opinię wiarygodnego i zaufanego partnera wśród franczyzobiorców. Wszyscy nasi współpracownicy otrzymują stałe wsparcie merytoryczne i operacyjne. Oferujemy kompleksowy proces wdrożeniowy, wsparcie informacyjne i marketingowe oraz możliwość uczestnictwa w działaniach CRM. Koszty inwestycji są dzielone. Nasi partnerzy mają możliwość uczestnictwa w szkoleniach, webinariach oraz konkursach i akcjach sprzedażowych na takich samych zasadach jak pracownicy placówek własnych. I to przynosi efekty. Osoby, które raz zdecydują się na współpracę z nami, z reguły pozostają na dłużej – przekonuje Mirosław Ziółkowski.

Pandemia ujawniła, że nawet w czasach spowolnienia gospodarczego i problemów wielu firm z utrzymaniem klientów, zapotrzebowanie na usługi finansowe nie tylko się nie zmniejsza, ale nawet rośnie. Dlatego, jeśli ktoś rozważa stabilny i odporny na koniunkturalne wahania biznes, to sektor bankowy może być dobrym wyborem – dodaje Ziółkowski.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 20 000 - 50 000 zł
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: brak
  • Opłata marketingowa: brak

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design