Bata Poland zakończyła działalność handlową w Polsce. Firma, która odpowiadała za rozwój sieci obuwniczej zamknęła wszystkie sklepy działające w naszym kraju – dowiedzieliśmy się w centrali spółki.
Z informacji uzyskanej przez portal Franczyzawpolsce.pl wynika, że obecnie produkty marki Bata można kupić wyłącznie w sklepie internetowym, który jest obsługiwany przez czeski oddział.
Jeszcze rok temu firma informowała o otwarciu dwóch sklepów - w krakowskiej Galerii Bronowice i CHR Gemini Park Bielsko-Biała. Jednocześnie głośno było o kłopotach spółki na rynku polskim. W 2012 roku firma zakończyła restrukturyzację sieci sklepów zamykając kilkanaście nierentownych punktów handlowych. Z kolei w 2013 roku modernizowała istniejące salony obuwnicze.
W Polsce za rozwój sieci sklepów odpowiadała spółka Bata Poland, należąca do International Footwear Investment B.V. Sklepy działające pod tą marką dysponowały powierzchnią od 300-400 m².
Bata to czeska marka obuwnicza, która powstała w 1894 roku. Sprzedaje swoje produkty w ponad 90 krajach. Obecnie posiada sieć 4,6 tys. sklepów na pięciu kontynentach, które zarządzane są przez cztery regionalne jednostki (MBU) m.in. Europe (Padwa), Asia Pacific-Africa (Singapore), Latin America (Mexico), North America (Toronto).
INK
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji