Zdrowa Krowa w trzech odsłonach

Data dodania: 2 marca 2022
Kategoria:

Franczyzowa sieć serwująca burgery oraz inne dania z wołowiny odnotowała w 2021 roku wzrost obrotów we wszystkich restauracjach. Zdrowa Krowa proponuje franczyzobiorcom trzy warianty swojego konceptu w zależności od lokalizacji.

W ramach sieci Zdrowa Krowa działają obecnie 3 lokale własne i 7 franczyzowych, jednak liczba tych drugich już wkrótce się podwoi. Z powodu niepewnej sytuacji na rynku sieć przekładała bowiem otwarcia, do których miało dojść jeszcze w 2021 roku. W rezultacie 7 kolejnych lokali ruszy jeszcze w pierwszym półroczu 2022, m.in. w Gdańsku, Bielsku-Białej czy Łodzi (przy czym dla lokalizacji w Gdańsku i Łodzi sieć nadal poszukuje franczyzobiorcy lub inwestora z kapitałem).

– Nasze restauracje powstają zarówno w centrach miast np. w okolicach rynku, jak i przy budynkach mieszkalnych czy przy biurowcach. Za każdym razem zanim podjęta zostanie decyzja o otwarciu nowej restauracji, lokalizacja, w której ma ona powstać, zostaje przez nas dokładnie przeanalizowana pod względem trafiku, grupy docelowej czy ewentualnej konkurencji – mówi Robert Kuc, założyciel i prezes sieci Zdrowa Krowa. – W ostatnim czasie otworzyliśmy się również na mniejsze miejscowości, już od 20 tys. mieszkańców – dodaje.

W tym roku w ofercie dla franczyzobiorców znajdą się trzy koncepty: Zdrowa Krowa Slow Food Fast (przeznaczony dla mniejszych miejscowości i mniejszych powierzchni lokalowych, w menu głównie burgery), Zdrowa Krowa Smile&Wine (połączenie restauracji z cocktail barem, w menu przeważają steki z sezonowanej wołowiny i inne dania w oparciu o wołowinę, koncept przeznaczony dla większych miejscowości i większych powierzchni lokalowych) oraz Zdrowa Krowa Street Slow Food (koncept przeznaczony dla lokalizacji w strefach food court w galeriach handlowych, menu to nadal produkty najwyższej jakości, ale serwowane szybciej niż w tradycyjnej restauracji).

Kwota inwestycji niezbędna do otwarcia restauracji Zdrowa Krowa mieści się w przedziale między 250 a 450 tys. zł. Jak deklaruje twórca sieci, właściciele lokali mogą liczyć na uzyskanie rentowności od razu po otwarciu, zaś średni okres zwrotu z inwestycji wynosi ok. 3 lat.

Franczyzobiorca Zdrowej Krowy powinien jednak posiadać nie tylko kapitał, ale też być osobą przedsiębiorczą, najlepiej z doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu. Doświadczenie w branży gastronomicznej nie jest jednak wymagane.

– Nasz franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na każdym etapie inwestycji, a także po otwarciu lokalu – mówi Robert Kuc. – Udzielamy wsparcia podczas wyboru lokalizacji i negocjacji warunków najmu. Franczyzobiorca ściśle współpracuje z naszym architektem i technologiem w zakresie wnętrza i wyposażenia lokalu. Jest zobowiązany również do przejścia szkolenia obejmującego wszystkie stanowiska w restauracji, a także kompleksowego szkolenia managerskiego – wylicza Kuc, podkreślając, że do dyspozycji franczyzobiorcy jest również dedykowany manager, sprawujący opiekę nad jego restauracją oraz grono ekspertów, w tym m.in. specjaliści od marketingu czy generalny szef kuchni.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram