Sieć klubów Zdrofit uruchamia franczyzę

Data dodania: 11 grudnia 2015
Kategoria:
Foto: Zdrofit
Zdrofit uruchomił właśnie ofertę franczyzową.

Działająca od 10 lat na rynku sieć klubów Zdrofit Fitness Klub rozpoczyna ekspansję poprzez franczyzę. Pod jej marką funkcjonuje obecnie 11 klubów własnych.

Co jakiś czas słyszymy o nowych konceptach zagranicznych w sektorze fitness. Jednak jak dotąd żadnej z tych sieci nie udało się podbić polskiego rynku. Zdrofit Fitness Klub to pierwsza polska sieć, która wypracowała sprawdzone know-how i jest gotowa, by swój pomysł na biznes udostępniać innym.

- Nasze kluby zrodziły się z pasji do ruchu. Powstaliśmy w 2005 roku jako mała rodzinna firma, w której wszystkim przyświecał jeden główny cel. Chcieliśmy pokazać innym jak ważna dla zdrowia jest aktywność fizyczna. Będąc świadomymi wielkiego wpływu aktywności i wysiłku fizycznego na samopoczucie stworzyliśmy kluby w których oprócz kompetentnego podejścia do treningu chcemy zarazić każdego zdrowym stylem życia i umiejętnością cieszenia się ruchem – mówi Jakub Raniszewski, członek zarządu i jeden ze wspólników.

Aby pomóc osiągnąć ten stan i zrealizować cele treningowe powstała sieć nowoczesnych klubów Zdrofit Fitness Klub. Każdy klub posiada siłownię wyposażoną w światowej klasy sprzęt i przestronne, klimatyzowane i wygodne sale do zajęć grupowych. Pięć z nich ma salę przystosowaną do zajęć na rowerach stacjonarnych. W szatniach można zrelaksować się zażywając kąpieli w saunie fińskiej. 

Kompletne wyposażenie franczyzowego klubu Zdrofit Fitness Klub w sprzęt i inną infrastrukturę techniczną łączy się z nakładami inwestycyjnymi w wysokości około 374 tys. zł netto dla klubu o powierzchni 500 m². Natomiast w wariancie klubu o powierzchni 1 000 m² jest to koszt około 569 tys. zł netto. Opłata wstępna wynosi 30 tys. zł netto. W jej ramach franczyzobiorca otrzymuje prawo do korzystania z marki, stały transfer know-how, pakiet niezbędnych szkoleń, a także pełne wsparcie merytoryczne oraz organizacyjne. Bieżąca opłata franczyzowa wynosi 2% wartości obrotu netto a opłata marketingowa to 3% wartości obrotu netto.

Strategia rozwoju sieci franczyzowej klubów działających pod marką Zdrofit Fitness Klub zakłada uruchamianie klubów w dualnym wariancie współpracy franczyzowej. z nowymi inwestorami, zainteresowanymi prowadzeniem rentownego biznesu pod rozpoznawalną marką, a także z właścicielami działających klubów fitness, którzy chcieliby dokonać rekonfiguracji dotychczas prowadzonej działalności.

Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i upewnij się która franczyza będzie dla Ciebie najlepsza.

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design