Wyjątkowa kampania MasterChef z okazji 25-lecia Intermarché

Data dodania: 31 sierpnia 2022
Kategoria:

Sieć sklepów Intermarché, zrzeszająca około 200 niezależnych polskich przedsiębiorców, w partnerstwie z znanym programem kulinarnym MasterChef, w najbliższym miesiącu rozpoczyna wyjątkową akcję promocyjną, oferując profesjonalne noże.

Ta inicjatywa jest pierwszym takim przedsięwzięciem, umożliwiającym zdobycie ekskluzywnych produktów dostępnych tylko w Intermarché. Akcja ta jest częścią obchodów 25-lecia działalności Grupy Muszkieterów w Polsce, a także formą wyrazu wdzięczności dla lojalnych klientów, którzy mają szansę na zgromadzenie wyjątkowej kolekcji produktów.

Oferta Intermarché i lokalne promocje

Intermarché oferuje lokalnie szeroką gamę produktów najwyższej jakości, od artykułów spożywczych po kosmetyczne, chemiczne i przemysłowe, a także organizuje wyjątkowe promocje. Sieć wprowadza nową strategię skupiającą się na świeżych produktach, co stanowi kluczowy element nowego konceptu sklepów Power. W ramach współpracy z MasterChef, Grupa Muszkieterów oferuje klientom możliwość zdobycia noży z kolekcji MasterChef Performance, charakteryzujących się wyjątkowym designem i funkcjonalnością, ułatwiającą gotowanie na poziomie profesjonalnym. Kampania zbiega się z rozpoczęciem 11. edycji programu MasterChef.

– „Naszym celem jest zapewnienie klientom atrakcyjnych produktów w najlepszych cenach oraz umocnienie ich lojalności wobec naszej sieci” – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché. – „Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom tak unikalne produkty. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w akcji”.

Szczegóły promocji

Od 8 września, za każde wydane 50 zł w Intermarché, klienci będą otrzymywać specjalne znaczki. Do zdobycia nagród posłużą kolekcjonerskie karty, a wybór noża zależeć będzie od liczby zgromadzonych naklejek. Już 25 znaczków, po dopłacie 1 zł, upoważnia do odbioru pierwszej nagrody. Akcja potrwa 15 tygodni, co daje klientom dużą szansę na skompletowanie pełnego zestawu produktów.

Grupa Muszkieterów zarządza supermarketami Intermarché oraz Bricomarché i regularnie otrzymuje nagrody w konkursach i rankingach. W 2021 r. obroty grupy wyniosły blisko 8,9 mld zł. Grupa jest obecna w 4 krajach Europy i zajmuje czołowe miejsca w rankingach największych firm w Polsce.

Sprawdź ofertę w katalogu

Finanse

  • Minimalna kwota: 400 000 zł (kapitał własny, który od początku pracuje na wyniki spółki)
  • Opłata wstępna: brak
  • Opłata bieżąca: za koncesję znaku firmowego – składka liczona od obrotu
  • Opłata marketingowa: zakup gazetek, akcje promocyjne np. reklama w TV – według budżetu ustalonego na dany rok

Dołącz do newslettera

Copyright © ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design