Wygoda poprawi wyniki sklepów osiedlowych

Data dodania: 19 czerwca 2015
Kategoria:
Foto: freeimages.com

Sklepy convenience to sprawdzony format franczyzy, który prowadzi do sukcesu sklepu osiedlowego – przekonują twórcy jednego z najbardziej popularnych konceptów.

Carrefour Polska zapoczątkował ogólnopolski cykl paneli dyskusyjnych pod hasłem „Jak poprawić wyniki sklepów osiedlowych”. Gośćmi pierwszego spotkania w Warszawie byli przedsiębiorcy z woj. mazowieckiego prowadzący działalność w handlu detalicznym.

W swoim założeniu, panel w Warszawie oraz następujące po nim spotkania w Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, pozwolą przedstawicielom Carrefour Polska prowadzić otwarty dialog z polskim segmentem małego biznesu, a także przedstawić argumenty świadczące na korzyść wyboru franczyzy sklepu typu convenience, jako skutecznego formatu dla rozwoju działalności.

Podczas panelu eksperci Carrefour Polska: Francois Vincent - Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience, oraz Marek Lipka - Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience, przedstawili sprawdzone rozwiązania dot. zwiększenia dochodowości funkcjonowania handlowej placówki osiedlowej, a także rynkowe wyróżniki konceptu franczyzy Carrefour Polska. W panelu głos zabrali także goście specjalni: Dr Marta Ziółkowska - Szkoła Główna Handlowa, oraz Maciej Grelowski - Business Centre Club, którzy przedstawili perspektywy rozwoju dla sektora franczyzy w Polsce oraz zaprezentowali format franczyzy, jako model biznesowy znakomicie sprawdzający się od wielu lat nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie.

Carrefour swoją ofertę franczyzy rozwija w Polsce od pięciu lat, dzięki temu jest to format stabilny i dobrze sprawdzony w praktyce. Na konkurencyjnym rynku odniesienie sukcesu przez sklep osiedlowy umożliwia: z perspektywy klienta - bogata i innowacyjna oferta produktowa, z punktu widzenia przedsiębiorcy - silna rozpoznawalna marka, sprawdzony koncept biznesowy, bogaty asortyment i doskonała logistyka dostaw. To wszystko klienci i przedsiębiorcy znajdą w modelu sklepów osiedlowych Carrefour Express convenience.

Carrefour Express przoduje na rynku we wprowadzaniu kompleksowej oferty usług towarzyszących zakupom spożywczym. To, co w innych sieciach jest dodatkiem, w Carrefour Express jest standardem - akceptacja płatności kartami, doładowanie telefonu, czy możliwość realizacji zakładów w systemie gier liczbowych. W sklepach typu convenience sieci Carrefour dostępne są również tak innowacyjne elementy oferty, jak np.: gotowe zupy, dania „food to go” (jedzenie na wynos), żywność bio, czy produkty bezglutenowe.

Warunki finansowe współpracy w ramach franczyzy z Carrefour są uzgadniane i dostosowywane do możliwości franczyzobiorcy. Przedsiębiorca decydujący się na format Carrefour Express convenience (z pomarańczowym logo), w ramach tego formatu, oprócz realnego wsparcia podczas przygotowań do otwarcia sklepu, otrzymuje od Carrefour 100% wyposażenia sklepu, począwszy od regałów sklepowych, regałów chłodniczych, mroźni, nowoczesnych kas dotykowych, aż po wyposażenie w sprzęt biurowy.

Dodatkowo, każdy partner otrzymuje profesjonalne wsparcie ze strony Carrefour w zakresie logistyki, planu marketingowego oraz doradztwo opiekuna regionalnego i pakiet szkoleń.

W sieci Carrefour funkcjonuje obecnie ponad 500 sklepów franczyzowych na terenie całej Polski. Od ponad 5 lat Carrefour buduje i wspiera sukces biznesowy swoich partnerów, zapewniając im atrakcyjne warunki prowadzenia sprawdzonego formatu sklepu convenience.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl  Skład magazynu Franczyza & Biznes: Aera Design