Rok 2019 to intensywny czas rozwoju firmy – nowa marka, kolejne otwarcia. Firma nieustannie pracuje nad wypracowaną przez lata pozycją lidera na rynku franczyzowym.
Jak mówi właściciel firmy Wojciech Goduński, klienci od gastronomii wymagają, żeby było szybko, smacznie i do syta i dlatego firma traktuje to jako motto i z sukcesem realizuje swoje plany.
-W tym roku będziemy pracować nad rozwojem naszego nowego konceptu – Tairoll. Obecnie przeprowadzamy rebranding marki lodowej Mangatto - dodaje Wojciech Goduński. Oczywiście likwidacja Mangatto nie wiąże się z pozostawieniem samym sobie franczyzobiorców, którzy prowadzili punkty z lodami włoskimi. Ci, którzy wcześniej podpisali z nami umowę na działalność Mangatto, przebranżowili się na lody tajskie Tairoll. Jest to dla nich przede wszystkim bardziej opłacalny biznes – mówi Goduński. Maszyna do lodów tajskich jest o wiele tańsza niż do lodów włoskich, a zwrot inwestycji następuje znacznie szybciej. Biznes jest o wiele bardziej rentowny, a to przekłada się na zwiększenie dochodów.
- Marzeniem każdej firmy jest to, aby działać jak korporacja, a kluczowe decyzje podejmować jako mała firma. To oczywiście udaje się nielicznym i cieszę się, że nam się to udało – dodaje Goduński.
Firma rozwija się także w kanale delivery poprzez aplikację Zjemy.co, gdzie rynek w 2018 roku rozwijał się bardzo dynamicznie. - Nasi klienci coraz częściej korzystają z możliwości zamawiania potraw za pośrednictwem telefonu lub internetu. Ten sposób składania zamówienia cieszył się największą popularnością w przypadku pizzerii Biesiadowo czy restauracji Western Tortilla. Dla nas to doskonały okres rozwoju firmy. W swojej bazie mamy ponad 500 restauracji. Każdego dnia podpisujemy kolejne umowy – podsumowuje Goduński.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji