Spółka WRI, franczyzobiorca sieci sklepów budowlanych Mrówka, odchodzi z grupy PSB Mrówka i skupia się na własnej marce marketów budowlanych HIPPER.pl. Firma przeprowadzi rebranding i remodeling swoich placówek, które już wkrótce będą działać pod nowym szyldem.
Aktualnie WRI prowadzi siedem franczyzowych sklepów budowlanych PSB Mrówka. W planach firmy jest przebudowa wszystkich obiektów na sklepy pod szyldem Hipper.pl. Pierwszy market budowlany pod tym szyldem powstał w Zelowie – niewielkiej miejscowości w województwie łódzkim. Według zapewnień WRI do końca tego roku na mapie Polski pojawi się 10 marketów budowlanych pod szyldem Hipper.pl.
Chcemy zaproponować coś nowego, dlatego aktualne sklepy przebudujemy i zaaranżujemy tak, aby odpowiadały potrzebom rynku, który cały czas się zmienia. A to przede wszystkim szybsze i łatwiejsze zakupy, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów, dostępność dla mieszkańców mniejszych miejscowości oraz nowoczesne formy zakupowe – mówi prezes zarządu WRI, Klaudiusz Winkiel.
Przedstawiciele firmy WRI wskazują, że wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu biznesu pozwoliła im na podjęcie tak odważnego kroku i usamodzielnienie się. Dodają, że są gotowi na przeprowadzenie procesu remodelingu i rebrandingu posiadanych sklepów oraz na podejmowanie decyzji o otwieraniu kolejnych pod własną marką.
To wszystko firma chce osiągnąć dzięki wprowadzeniu między innymi kas samoobsługowych, własnych aranżacji w sklepach i rozwiązań, które na co dzień ułatwiają pracownikom obsługę klientów. Ponadto latem tego roku WRI planuje otwarcie sklepu internetowego, którego oferta z czasem pokryje się z ofertą sklepów stacjonarnych.
Zobacz nasz katalog sieci franczyzowych i sprawdź która franczyza będzie dla Ciebie najkorzystniejsza.